Vægten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Øv hvor træls
Du må blive helt rastløs når du er vant til en masse motion.

Men ja, bebsen i maven er det vigtigste!

det er jeg også, desværre... men bider det i mig og tænker på at jeg har under 4 mdr til termin 

Også skal jeg til svømning på søndag så det hjælper forhåbentlig lidt på det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

TbCp

Höör skriver:

det er jeg også, desværre... men bider det i mig og tænker på at jeg har under 4 mdr til termin 

Også skal jeg til svømning på søndag så det hjælper forhåbentlig lidt på det  

Der er jo desværre heller ikke andet at gøre... men heldigvis kan man da se en ende på det

Anmeld

13. september 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Der er jo desværre heller ikke andet at gøre... men heldigvis kan man da se en ende på det

heheh ja jeg er nærmest i chok over vi har termin OM LIDT 

Anmeld

13. september 2011

TbCp

Höör skriver:

heheh ja jeg er nærmest i chok over vi har termin OM LIDT 

Ja januar kan hurtigt komme

Anmeld

15. september 2011

Louiiiise

Jeg har taget 8 kilo på Håber bare jeg kan holde mig inden for 15 kilo, så er mutti glad

Anmeld

15. september 2011

Louiiiise

Höör skriver:

8-9 kg her også 

Men bækkenløsning, plukveer og monster vand i kroppen sætter bare kæmpe begrænsninger  har fået fra taget AL motion undtagen 45 min dagligt med hunden og svømning 2 gange om ugen  det er 2-3 gange mindre motion med hunden pr dag, intet fitness, intet ingen ting 

Men efter indlæggelse i sidste uge vælger jeg at holde den totalt med ro og kun gøre som beskeden lød på .. men øvs 

Ej, søde er ked af at høre at du har det på den her måde Jeg har også super svært ved at min bækkenløsning skal sætte begrænsninger for mit liv, men der som du siger ikke særlig lang tid til vi har termin.

Jeg går til gravidtets svømning hver torsdag og nu hvor jeg er blevet fuldtidssygemeldt, vil jeg afsted to gange om ugen. Jeg synes det er såååå fedt at få lov til at svede, bevæge sig, blive træt og mærke at man har brugt sin krop. Jeg kan kun anbefale det

Anmeld

15. september 2011

Carl-Emil's mor

Louiiiise skriver:

Ej, søde er ked af at høre at du har det på den her måde Jeg har også super svært ved at min bækkenløsning skal sætte begrænsninger for mit liv, men der som du siger ikke særlig lang tid til vi har termin.

Jeg går til gravidtets svømning hver torsdag og nu hvor jeg er blevet fuldtidssygemeldt, vil jeg afsted to gange om ugen. Jeg synes det er såååå fedt at få lov til at svede, bevæge sig, blive træt og mærke at man har brugt sin krop. Jeg kan kun anbefale det

Jeg er slet ikke i tvivl om at det er en fantastisk ting, men jeg har det meget dårligt med at befinde mig i pools og bassiner, børnebassiner intet problem overhoved, men store dybe bassiner hvor jeg alene svømmer har jeg det skidt med, men ja det kan du lige få detaljer om et andet sted  

Anmeld

15. september 2011

Fru Aagaard

Her siger vægten stadig i -. Har ikke taget det på jeg har tabt mig..

Så det jo dejligt, på trods af bækkenløsning - jeg går dog til gravidistetssvømning hver onsdag, og det er fantastisk

Lillepigen har det perfekt, og det er hovedsagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.