Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Øv hvor træls Du må blive helt rastløs når du er vant til en masse motion. Men ja, bebsen i maven er det vigtigste!
Øv hvor træls Du må blive helt rastløs når du er vant til en masse motion.
Men ja, bebsen i maven er det vigtigste!
det er jeg også, desværre... men bider det i mig og tænker på at jeg har under 4 mdr til termin
Også skal jeg til svømning på søndag så det hjælper forhåbentlig lidt på det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Höör skriver: det er jeg også, desværre... men bider det i mig og tænker på at jeg har under 4 mdr til termin Også skal jeg til svømning på søndag så det hjælper forhåbentlig lidt på det
Der er jo desværre heller ikke andet at gøre... men heldigvis kan man da se en ende på det
TbCp skriver: Der er jo desværre heller ikke andet at gøre... men heldigvis kan man da se en ende på det
heheh ja jeg er nærmest i chok over vi har termin OM LIDT
Höör skriver: heheh ja jeg er nærmest i chok over vi har termin OM LIDT
Ja januar kan hurtigt komme
Jeg har taget 8 kilo på Håber bare jeg kan holde mig inden for 15 kilo, så er mutti glad
Höör skriver: 8-9 kg her også Men bækkenløsning, plukveer og monster vand i kroppen sætter bare kæmpe begrænsninger har fået fra taget AL motion undtagen 45 min dagligt med hunden og svømning 2 gange om ugen det er 2-3 gange mindre motion med hunden pr dag, intet fitness, intet ingen ting Men efter indlæggelse i sidste uge vælger jeg at holde den totalt med ro og kun gøre som beskeden lød på .. men øvs
8-9 kg her også
Men bækkenløsning, plukveer og monster vand i kroppen sætter bare kæmpe begrænsninger har fået fra taget AL motion undtagen 45 min dagligt med hunden og svømning 2 gange om ugen det er 2-3 gange mindre motion med hunden pr dag, intet fitness, intet ingen ting
Men efter indlæggelse i sidste uge vælger jeg at holde den totalt med ro og kun gøre som beskeden lød på .. men øvs
Ej, søde er ked af at høre at du har det på den her måde Jeg har også super svært ved at min bækkenløsning skal sætte begrænsninger for mit liv, men der som du siger ikke særlig lang tid til vi har termin.
Jeg går til gravidtets svømning hver torsdag og nu hvor jeg er blevet fuldtidssygemeldt, vil jeg afsted to gange om ugen. Jeg synes det er såååå fedt at få lov til at svede, bevæge sig, blive træt og mærke at man har brugt sin krop. Jeg kan kun anbefale det
Louiiiise skriver: Ej, søde er ked af at høre at du har det på den her måde Jeg har også super svært ved at min bækkenløsning skal sætte begrænsninger for mit liv, men der som du siger ikke særlig lang tid til vi har termin. Jeg går til gravidtets svømning hver torsdag og nu hvor jeg er blevet fuldtidssygemeldt, vil jeg afsted to gange om ugen. Jeg synes det er såååå fedt at få lov til at svede, bevæge sig, blive træt og mærke at man har brugt sin krop. Jeg kan kun anbefale det
Jeg er slet ikke i tvivl om at det er en fantastisk ting, men jeg har det meget dårligt med at befinde mig i pools og bassiner, børnebassiner intet problem overhoved, men store dybe bassiner hvor jeg alene svømmer har jeg det skidt med, men ja det kan du lige få detaljer om et andet sted
Her siger vægten stadig i -. Har ikke taget det på jeg har tabt mig..
Så det jo dejligt, på trods af bækkenløsning - jeg går dog til gravidistetssvømning hver onsdag, og det er fantastisk
Lillepigen har det perfekt, og det er hovedsagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128