Vægten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. september 2011

lotte32

Hej Piger

Hvad siger vægten ved jer??

her er jeg, nu i 24. uge, 1½ kg over min startvægt,  og det passer mig fint,  jeg håber på at jeg kan holde den under 10 kg. denne gang

Lotte Ø.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

TbCp

Det går ikke super godt... er i 21. uge og er nok på +8-9 kg...
Er lidt ked af det, men håber at det på et tidspunkt stopper lidt.

Vi sørger for at begrænse det usunde herhjemme og så længe bebsen har det godt er jeg glad

Anmeld

12. september 2011

lotte32

TbCp skriver:

Det går ikke super godt... er i 21. uge og er nok på +8-9 kg...
Er lidt ked af det, men håber at det på et tidspunkt stopper lidt.

Vi sørger for at begrænse det usunde herhjemme og så længe bebsen har det godt er jeg glad

Ja bare så længe lillebror har det godt 

jeg vil nu osse hellere tage lidt mere på og så slippe for kvalme/opkast..

Men jeg tog 30 kg. på i min 1. graviditet og 20 kg. på i den næste, så satser på 10 kg. denne gang, men tror nu nok det hurtigt vil vende hvis jeg begynder at kunne holde maden i mig...

Lotte Ø.

Anmeld

12. september 2011

TbCp

lotte32 skriver:

Ja bare så længe lillebror har det godt 

jeg vil nu osse hellere tage lidt mere på og så slippe for kvalme/opkast..

Men jeg tog 30 kg. på i min 1. graviditet og 20 kg. på i den næste, så satser på 10 kg. denne gang, men tror nu nok det hurtigt vil vende hvis jeg begynder at kunne holde maden i mig...

Lotte Ø.

Puha har du stadig kvalme?

Jeg tog 18kg på sidst (fødte 5 uger for tidligt) håber meget at holde det under det denne gang, men tvivler godt nok.

Anmeld

12. september 2011

Carl-Emil's mor

lotte32 skriver:

Hej Piger

Hvad siger vægten ved jer??

her er jeg, nu i 24. uge, 1½ kg over min startvægt,  og det passer mig fint,  jeg håber på at jeg kan holde den under 10 kg. denne gang

Lotte Ø.

8-9 kg her også 

Men bækkenløsning, plukveer og monster vand i kroppen sætter bare kæmpe begrænsninger  har fået fra taget AL motion undtagen 45 min dagligt med hunden og svømning 2 gange om ugen  det er 2-3 gange mindre motion med hunden pr dag, intet fitness, intet ingen ting 

Men efter indlæggelse i sidste uge vælger jeg at holde den totalt med ro og kun gøre som beskeden lød på .. men øvs 

Anmeld

12. september 2011

-Sigrid-

Det lyder da ikke ekstremt ved NOGEN af jer  

Her hedder vægten -2-3 stykker, og det er nok skyldet at jeg ikke har haft behov for at opbygge fedtlager (  -) og konstant kvalme og opkast i starten og stadig dagligt opkast 

Tja... Får ikke motioneret (overhoved næsten), men får simpelthen så ondt omkring baby-udgangen når jeg bevæger mig 

Anmeld

12. september 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

8-9 kg her også 

Men bækkenløsning, plukveer og monster vand i kroppen sætter bare kæmpe begrænsninger  har fået fra taget AL motion undtagen 45 min dagligt med hunden og svømning 2 gange om ugen  det er 2-3 gange mindre motion med hunden pr dag, intet fitness, intet ingen ting 

Men efter indlæggelse i sidste uge vælger jeg at holde den totalt med ro og kun gøre som beskeden lød på .. men øvs 

Øv hvor lyder det bare træls søde 

Anmeld

12. september 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Øv hvor lyder det bare træls søde 

Det er mega træls og ekstrem svært at skulle omlægge hele sin aktive livsstil

men man ønsker jo ikke at skade ens lille trold så man må bare bide i det sure og æble og tvinge sig selv i vandet de 2 gange om ugen ( Er ekstrem bange for badebassiner/pools) også leve med at man ikke lige er fitness babe med gravid mave de næste par mdr  

Anmeld

13. september 2011

TbCp

Höör skriver:

8-9 kg her også 

Øv hvor træls
Du må blive helt rastløs når du er vant til en masse motion.

Men ja, bebsen i maven er det vigtigste!

Anmeld

13. september 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Øv hvor træls
Du må blive helt rastløs når du er vant til en masse motion.

Men ja, bebsen i maven er det vigtigste!

det er jeg også, desværre... men bider det i mig og tænker på at jeg har under 4 mdr til termin 

Også skal jeg til svømning på søndag så det hjælper forhåbentlig lidt på det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.