Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette. skriver: Ja, der er ikke andet for. Men det her, er hvertfald meget mørkt, så det ligner lidt rugbrød, så det kunne være godt, da de andre børn måske ikke bemærker Lærkes er anderledes så.
Ja, der er ikke andet for.
Men det her, er hvertfald meget mørkt, så det ligner lidt rugbrød, så det kunne være godt, da de andre børn måske ikke bemærker Lærkes er anderledes så.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: Det kunne godt tænkes Må prøve og ellers som en anden skrev, pasta og en delle, hvis det er ok for dp moren
Det kunne godt tænkes Må prøve og ellers som en anden skrev, pasta og en delle, hvis det er ok for dp moren
Ja, der er ikke andet for. men mon ikke det er fint med hende, hun skal jo have mad, ellers kan de da slet ikke fungere med alt det energi de bruger på en dag.
Mette. skriver: Ja, der er ikke andet for. men mon ikke det er fint med hende, hun skal jo have mad, ellers kan de da slet ikke fungere med alt det energi de bruger på en dag.
tanja. skriver: Lærke er 17 mdr og er igen igen igen i en fase hvor hun nægter rugbrød (har været 8-10 dage nu) det er både i dagplejen og hjemme Vi har prøvet alverdens rugbrød men det hjalp heller ikke.. Så har i nogle ideer til hvad vi kan give hende i stedet? Det skal være noget jeg os kan sende med i dp som er nemt Hun kan ikke lide øllebrød og pt hitter havregrød heller ikke!Hun sover bare ret skidt til middag når hun kan lige har hapset måske en bid rugbrød og så en gulerods stang etc..
Lærke er 17 mdr og er igen igen igen i en fase hvor hun nægter rugbrød (har været 8-10 dage nu) det er både i dagplejen og hjemme Vi har prøvet alverdens rugbrød men det hjalp heller ikke.. Så har i nogle ideer til hvad vi kan give hende i stedet? Det skal være noget jeg os kan sende med i dp som er nemt Hun kan ikke lide øllebrød og pt hitter havregrød heller ikke!Hun sover bare ret skidt til middag når hun kan lige har hapset måske en bid rugbrød og så en gulerods stang etc..
Sønderjydsk rugbrød fra vores bager i Haderslev... tro mig det hitter...
ellers bondebrød... det er jo lige som franskbrød med rugbrød i...
Majbritt
tanja. skriver: ååh ja pasta Lærke kunne leve døgnet rundt af pasta Må lige prøve at ringe til dp-moren og høre om jeg må sende det med hende og ja så evt en delle hvis jeg vitterlig ikke kan finde noget brød hun har lyst tilih morgenmad, det er os som vinden blæser herhjemme, men de får formiddagsmad tidligt i dp så det tager jeg ikke så tungt hvis hun intet spiser
ååh ja pasta Lærke kunne leve døgnet rundt af pasta Må lige prøve at ringe til dp-moren og høre om jeg må sende det med hende og ja så evt en delle hvis jeg vitterlig ikke kan finde noget brød hun har lyst tilih morgenmad, det er os som vinden blæser herhjemme, men de får formiddagsmad tidligt i dp så det tager jeg ikke så tungt hvis hun intet spiser
syntes bare du skal høre jeres dp om hvordan hun spiser der for hvis hun heller ikke rigtig spiser noget der til middag, er det jo dp opgave at finde et andet alternativ til middagsmad. Ved Nicklas får pasta, eller hvis der har været lidt rester fra dagen før i hans perioder når han første er blevet tilbud rugbrød, han får ikke tilbudet før han er blevet tilbudt rugbrød
Får de aldrig varmt eller lunt mad i dagplejen???
Er er min hjemmeside og også lige en side hvor man kan se hvad vi spiser i dagplejen måske det kunne hjælpe både puslingen, mor og dagplejer lidt...Siden er dog under opbygning endnu...
http://www.dagplejen-naturboern.dk/22100000
twinboys skriver: Sønderjydsk rugbrød fra vores bager i Haderslev... tro mig det hitter... ellers bondebrød... det er jo lige som franskbrød med rugbrød i... Majbritt
twinboys skriver: Får de aldrig varmt eller lunt mad i dagplejen??? Er er min hjemmeside og også lige en side hvor man kan se hvad vi spiser i dagplejen måske det kunne hjælpe både puslingen, mor og dagplejer lidt...Siden er dog under opbygning endnu... http://www.dagplejen-naturboern.dk/22100000 Majbritt
Sanne og Nicklas skriver: syntes bare du skal høre jeres dp om hvordan hun spiser der for hvis hun heller ikke rigtig spiser noget der til middag, er det jo dp opgave at finde et andet alternativ til middagsmad. Ved Nicklas får pasta, eller hvis der har været lidt rester fra dagen før i hans perioder når han første er blevet tilbud rugbrød, han får ikke tilbudet før han er blevet tilbudt rugbrød
tanja. skriver: iih tusind tak majbritt der kan jeg klart hente inspiration de får det vist indimellem men ellers primært rugbrød
iih tusind tak majbritt der kan jeg klart hente inspiration de får det vist indimellem men ellers primært rugbrød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128