Børnenes trafikklub (jer med børn 3+)????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

Ny mor

Er i medlem? Har lige fået et lokkebrev fordi Julius snart bliver 3. Kan det betale sig, synes I?
Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

linemus

Sebastian er medlem. Han går op i det, når der kommer en ny pakke hvert halve år. Indtil videre har han fået en madkasse og en ske, en bog om et lille dyr, der hedder Split og hans ven Kasper, en cd med historie og musik om Split og Kasper. Dem er han glad for og har hørt det mange gange og derigennem også jævnligt fået genopfrisket trafikreglerne. Jeg synes, det er fint, men vi har ikke været så gode til at læse hæfterne, der fulgte med. Nåja, der er også en hjemmeside, hvor man kan spille og lære - den bruger han også.

- Line

Anmeld

19. januar 2009

Mary

Juliane fik sin første pakke derfra lige før jul, og hun går helt vildt meget op i at vi skal gå på fortovet, at man venter på grønt lys og man skal holde i hånd osv. Havde virkelig ingen anelse om hun ville sluge det så råt! Hun er kun lige blevet 3 år jo..... Vi havde dog snakket med hende om det inden pakken derfra kom ind ad døren, men hun går meget op i det.
Derudover elsker hun sin madkasse derfra selvom mor her havde købt en fin en med askepot

Jeg er glad for vi meldte hende ind. Dog valgte jeg kun at betale for den halve periode. Jeg mener det er til de 7 år trafikklubben er passende, men så skal vi bare betale igen om et par år eller lign.

Anmeld

19. januar 2009

Plysbjørnen

HEHE jeg kan huske børnenes trafikklub fra den gang jeg var barn...

Tror da nok at Laura skal med ind i den til den tid...

Anmeld

19. januar 2009

ka li ja

Ny mor skriver:

Er i medlem? Har lige fået et lokkebrev fordi Julius snart bliver 3. Kan det betale sig, synes I?
Birgitte

jeg ved ikke om man kan sige det kan betale sig. for som sådan får vi ikke rigtig noget. men alexander er blevet rigtig god til at gå i trafikken. uanset hvor vi skal over vejen, skal der kigges for og han ved hvad lysene betyder i reguleringen. jeg syntes nu det er godt givet ud ;o)
og så får man den fineste lille madkasse. nej den er faktisk stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.