Anonym skriver:
Ja se det er jo lige netop din situation som jeg bare VIRKELIG ønsker mig..... åh det ville være SÅ fedt.
for det første pga at jeg virkelig frygter IVF - hormonerne (som jeg reagere voldsomt på fysisk) og smerterne ved ÆU som jeg frygter mere end noget andet
og for det andet jo mht pengene. Det er DYRT dyrt dyrt..... ca 35.000 kommer vi op på for ét forsøg incl medicin. De penge kunne jeg sagtens finde andet at bruge på. Frygten for at det ikke lykkes i det ene forsøg vi har råd til er afsindig!
Gjorde i noget anderledes den måned du blev naurligt gravid?
Jeg kan ik finde ud af hvornår jeg har testdag. Min egen cyklus er og har altid været på 32-35 dage. Men jeg har her hen over sommeren taget et par måneder på p-piller for at "få pause" fra det hele..... Så dette er min første rigtige cyklus derefter. Ergo kan jeg jo ikke regne med noget som helst. Hvis min cyklus er sød og har holdt sig nede på de 28 dage som ved p-pillerne - så er jeg gået nogle dage over nu. Er den hoppet tilbage på de 32-35 dage ja så kan den komme any minut - og er den bare helt fucked pga pillerne - ja så ved kun guderne hvornår den har tænkt sig at dukke op. 
Men uha din historie gir en smule håb.... ALLE jeg snakker med siger at vi nok skal bli naturligt gravide igen. Men efter 3½ års kamp så er håbet bare svundet ind til en mikroskobisk lille prik.... øv bøv...
Hm, det blev vist lidt langt..... 
Jeg fik faktisk anbefalet at hoppe i matas og snakke med dem om at få noget naturmedicin. Det tog vi i 1½ måned, jeg ved ikke om det var det som gjorde det. Men min overbevisning er i hvertfald at det hjalp på det hele. Så det var måske forsøget værd

35000 bobs er også bare mange penge

Syntes også det er noget svineri at det skal koste så meget.

for at vi får ny regering som laver det om igen.
Jeg frygtede også IVF, også fordi bare under IUI havde jeg det så skidt.
Men jeg var helt opsat på at jeg bare skulle have en unge så ville jeg gå igennem de vildeste smerter og de dumme homoner bare for at få hvad jeg ønskede.
Jeg

virkelig for at den er der denne gang, ellers så prøv evt at overvej det fra matas.
Anmeld