Frygten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

Hvorfor er jeg bare altid så herre bange for at teste??Kan ik helt finde ud af om jeg er gået over tid - men jeg tør simpelthen ikke teste Efter 3,5 års baby making er den test bare ike rar længere åh Gud hvor jeg håber den er der........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Michael healer

Anonym skriver:

Hvorfor er jeg bare altid så herre bange for at teste??Kan ik helt finde ud af om jeg er gået over tid - men jeg tør simpelthen ikke teste Efter 3,5 års baby making er den test bare ike rar længere åh Gud hvor jeg håber den er der........

Det er vel ret naturligt, når nu den har vist negativ og i har prøvet så længe, så kommer angsten om den nu også viser negativ denne gang ikke?

krydser en masse  for den er der 

Anmeld

12. september 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

For at den er der.

Og jeg ved præcis hvordan du har det Er i kommet videre til behandling? Eller er det noget som i evt. overvejer?

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

For at den er der.

Og jeg ved præcis hvordan du har det Er i kommet videre til behandling? Eller er det noget som i evt. overvejer?

Tak - vi har været igennem 5 iui' er uden held og spare nu op til ivf. Vi fejler ingenting og har fælles barn som er lavet meget let og naturligt. Så det hele er ret mystisk! Men tosh altså. Jeg hader vente tiden og vil egentlig bare gerne ha svar - men tør ik teste! Det er så ambivalent. Hvor længe har i været igang??

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

For at den er der.

Nå nu kiggede jeg så lige dit profil billede og tekst og kan se St du har en lille spire i maven :-)

Anmeld

12. september 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Nå nu kiggede jeg så lige dit profil billede og tekst og kan se St du har en lille spire i maven :-)

Puha jeg ved hvad i er igennem. Vi prøvede i 2½ år. Men var igennem 5 IUI, og var sendt videre til IVF i det offentlige. Men blev så naturligt gravid, til stor overraskelse.

Men jeg forstår godt at du bare vil have svar hvornår har du testdag?

Jeg frygtede de testedage som bare pok... jeg kunne begynde at tude ugen op til fordi jeg vidste hvad der ventede.

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Puha jeg ved hvad i er igennem. Vi prøvede i 2½ år. Men var igennem 5 IUI, og var sendt videre til IVF i det offentlige. Men blev så naturligt gravid, til stor overraskelse.

Men jeg forstår godt at du bare vil have svar hvornår har du testdag?

Jeg frygtede de testedage som bare pok... jeg kunne begynde at tude ugen op til fordi jeg vidste hvad der ventede.

Ja se det er jo lige netop din situation som jeg bare VIRKELIG ønsker mig..... åh det ville være SÅ fedt.

for det første pga at jeg virkelig frygter IVF - hormonerne (som jeg reagere voldsomt på fysisk) og smerterne ved ÆU som jeg frygter mere end noget andet  og for det andet jo mht pengene. Det er DYRT dyrt dyrt..... ca 35.000 kommer vi op på for ét forsøg incl medicin. De penge kunne jeg sagtens finde andet at bruge på. Frygten for at det ikke lykkes i det ene forsøg vi har råd til er afsindig!

Gjorde i noget anderledes den måned du blev naurligt gravid?

Jeg kan ik finde ud af hvornår jeg har testdag. Min egen cyklus er og har altid været på 32-35 dage. Men jeg har her hen over sommeren taget et par måneder på p-piller for at "få pause" fra det hele..... Så dette er min første rigtige cyklus derefter. Ergo kan jeg jo ikke regne med noget som helst. Hvis min cyklus er sød og har holdt sig nede på de 28 dage som ved p-pillerne - så er jeg gået nogle dage over nu. Er den hoppet tilbage på de 32-35 dage ja så kan den komme any minut - og er den bare helt fucked pga pillerne - ja så ved kun guderne hvornår den har tænkt sig at dukke op.

Men uha din historie gir en smule håb.... ALLE jeg snakker med siger at vi nok skal bli naturligt gravide igen. Men efter 3½ års kamp så er håbet bare svundet ind til en mikroskobisk lille prik.... øv bøv...

Hm, det blev vist lidt langt.....

Anmeld

12. september 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Ja se det er jo lige netop din situation som jeg bare VIRKELIG ønsker mig..... åh det ville være SÅ fedt.

for det første pga at jeg virkelig frygter IVF - hormonerne (som jeg reagere voldsomt på fysisk) og smerterne ved ÆU som jeg frygter mere end noget andet  og for det andet jo mht pengene. Det er DYRT dyrt dyrt..... ca 35.000 kommer vi op på for ét forsøg incl medicin. De penge kunne jeg sagtens finde andet at bruge på. Frygten for at det ikke lykkes i det ene forsøg vi har råd til er afsindig!

Gjorde i noget anderledes den måned du blev naurligt gravid?

Jeg kan ik finde ud af hvornår jeg har testdag. Min egen cyklus er og har altid været på 32-35 dage. Men jeg har her hen over sommeren taget et par måneder på p-piller for at "få pause" fra det hele..... Så dette er min første rigtige cyklus derefter. Ergo kan jeg jo ikke regne med noget som helst. Hvis min cyklus er sød og har holdt sig nede på de 28 dage som ved p-pillerne - så er jeg gået nogle dage over nu. Er den hoppet tilbage på de 32-35 dage ja så kan den komme any minut - og er den bare helt fucked pga pillerne - ja så ved kun guderne hvornår den har tænkt sig at dukke op.

Men uha din historie gir en smule håb.... ALLE jeg snakker med siger at vi nok skal bli naturligt gravide igen. Men efter 3½ års kamp så er håbet bare svundet ind til en mikroskobisk lille prik.... øv bøv...

Hm, det blev vist lidt langt.....

Jeg fik faktisk anbefalet at hoppe i matas og snakke med dem om at få noget naturmedicin. Det tog vi i 1½ måned, jeg ved ikke om det var det som gjorde det. Men min overbevisning er i hvertfald at det hjalp på det hele. Så det var måske forsøget værd

35000 bobs er også bare mange penge Syntes også det er noget svineri at det skal koste så meget. for at vi får ny regering som laver det om igen.

Jeg frygtede også IVF, også fordi bare under IUI havde jeg det så skidt.
Men jeg var helt opsat på at jeg bare skulle have en unge så ville jeg gå igennem de vildeste smerter og de dumme homoner bare for at få hvad jeg ønskede.

Jeg virkelig for at den er der denne gang, ellers så prøv evt at overvej det fra matas.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.