Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Hvordan pokker har du fået det til at gøre sådan? Altså at du får sms hvis andre forsøger at komme ind?
Hvordan pokker har du fået det til at gøre sådan? Altså at du får sms hvis andre forsøger at komme ind?
Du går ind på kontoindstillinger - sikkerhed og så kan du "tænde" forskellige sikkerhedsknapper :)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DAs mor skriver: Smart How to do????
Smart How to do????
Du går ind i konto - kontoindstillinger- ude til venstre er der så sikkerhed. Der kan du så tænde for forskellige sikkerhedsknapper :)
Hansen97 skriver: Har sendt en PB..
Har sendt en PB..
Du må også gerne sende en til mig....
Så jeg kan beskytte mig selv...
Øh, ja tak, det vil jeg også gerne vide, så jeg kan sørge for det ikke sker!!!
Rose <3 skriver: Du går ind i konto - kontoindstillinger- ude til venstre er der så sikkerhed. Der kan du så tænde for forskellige sikkerhedsknapper
Du går ind i konto - kontoindstillinger- ude til venstre er der så sikkerhed. Der kan du så tænde for forskellige sikkerhedsknapper
Ja jeg fandt det Men så kunne jeg ikke vælge Danmark under tlf-nummer!
DAs mor skriver: Ja jeg fandt det Men så kunne jeg ikke vælge Danmark under tlf-nummer!
nej den sidder jeg så også lige og bøvler med :/ Håber da qp har en løsning på det.
takker for info, nu skulle min også være sikker, for også sms nu, hvis der bliver lukket på en anden computer :-)
Rose <3 skriver: nej den sidder jeg så også lige og bøvler med :/ Håber da qp har en løsning på det.
Vi venter
Hansen97 skriver: Nu gik jeg lige på opdagelse.. og ja det er sgu da monstergrimt at det er så let.. det eneste man skal kunne er emailen på den anden person.. og hvor svært er det lige..Nu overvejer jeg seriøst at slette mig.. føj...
Nu gik jeg lige på opdagelse.. og ja det er sgu da monstergrimt at det er så let.. det eneste man skal kunne er emailen på den anden person.. og hvor svært er det lige..Nu overvejer jeg seriøst at slette mig.. føj...
Jeg vil også gerne have en pb fra dig
musse1 skriver: takker for info, nu skulle min også være sikker, for også sms nu, hvis der bliver lukket på en anden computer :-)
DA og jeg kan ikke få det med sms til at virke, da vi ikke kan vælge dansk under sms?
how to do that???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128