Molo & katvig & mange fl. mærker pigetøj str 62-74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.710 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. september 2011

KerIrem

Billed 1 MOLO flyverdragt aldrig brugt str 68                       Billed 2 UKENDT mærke 2 stk velour buks (rød&lilla) str 62 som nye.. Billed 3 UKENDT mærke 2 stk velour buks str 68 (turkis&sort) aldrig brugte.. Billed 4 KATVIG bodystocking langærmet, gul sommerdragt begge i str 92 dog meget små, svarer til en str 68 brugte MOLO heldragt med stjerner str 68 brugt MOLO kjole str 68 aldrig brugt stadig med mærke Billed 5 KATVIG badedragt str 86 (lille i str) svarer til en str 68 aldrig brugt UKENDT badedragt str 68 aldrig brugt Billed 6 3 søde sæt fra MOLO alle i str 68 næsten som nye Billed 7 MOLO bukser med kaniner, overall med blomster, tunika med stjerner alle 3 i str 68 som næsten nye Billed 8 MOLO 2 tullesæt i str 68 brugte Billed 9 WHEAT 2 basic tshirts str 74 som nye Billed 10 MOLO de fedeste sæt med smukke detaljer str 68 Billed 11 ADIDAS Nyt sæt stadig med mærke i str 68 Billed 12 CANDYFLOSS smukt sæt stadig med mærker i str 68 Billed 13 MINYMO bukser (lilla med striber) ESPRIT ternede shorts H&M chinos med ribkant i buksebenet alle 3 i str 74 og er næsten som nye Billed 14 MOLO tullesæt med katte,  Stjerne jeans med passende bluse til og KATVIG tshirts alle i str 74 og er næsten som nye..  DU KAN BYDE ENKELTVIS ELLER PÅ FLERE TING PÅ EN GANG..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

BabyAnno2012

Vil du ikk sende billeder af de i 74 til min mail og en samet pris som du ønsker

supermom05@live.dk

Anmeld

12. september 2011

KerIrem

Det gør jeg fluks

Anmeld

12. september 2011

KerIrem

Hej igen har du fået min mail med billederne? Ellers må du lige sige til så sender jeg igen.. Den drillede lidt imorges nemlig

Anmeld

14. september 2011

KerIrem

ALT SKAL VÆK !! BYYYYYD PIGER!

Anmeld

14. september 2011

meem

Hvad skal du ha' for det midterste sæt + det længst til højre ?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. september 2011

KerIrem

meem skriver:

Hvad skal du ha' for det midterste sæt + det længst til højre ?  

Hva siger du til 200+

Anmeld

14. september 2011

meem

KerIrem skriver:

Hva siger du til 200+

220 inkl ?

Anmeld

14. september 2011

KerIrem

meem skriver:

220 inkl ?

Ved du hva jeg skal bare af med det hele.. Hva siger du til 300 inkl for alle 3 sæt?

Anmeld

14. september 2011

meem

KerIrem skriver:

Ved du hva jeg skal bare af med det hele.. Hva siger du til 300 inkl for alle 3 sæt?

Det lyder super fint...

Sender du en pb?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.