Aaarggghhhhhhh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Kit

Vi har også givet tænderne skylden mange gange, men jeg har stadig en total tandløs baby, så kan ikke blive ved med at benægte et udviklingsspring kan være den skyldige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

piadas

Hmmm, gad vide om vi også har gang i en tiger herhjemme?

Det er i hvert fald træls, når de ikke "hører" efter!

Den sidste uges tid eller måske endda lidt længere har Ida været næsten umulig at putte i barnevognen. Det har taget op til 1½-2 timer nogle gange. Idag fik hun ingen formiddagslur, og normalt overgiver jeg mig ikke, men det gjorde jeg idag, fordi mødregruppen kom. Hun er lige vågnet kan jeg se, så jeg må hellere få hende op, men nu har hun også sovet 2½ time - det var vist tiltrængt!

Anmeld

12. september 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Jeg har slet ikke styr på de der tigerspring.. men Alfred har også været max pylret den sidste uge, aner ikke hvorfor.. muligvis en tiger

Ahaaaa! Noah er også SUPER pylret og har været det i en uges tid! Måååske det er noget krumspring?? aka tiger  HAPS

Anmeld

12. september 2011

AnneBJ

Krydser for alle tigerunger snart pakker sammen og giver os vores søde, glade babyer tilbage!

Anmeld

12. september 2011

Riksen

Nej, det lyder godt nok ikke som den bedste kombination - jeg håber, I begge snart bliver friske, så I kan klare tigerspringet.

Anmeld

12. september 2011

Riksen

Hvis I gerne vil "advares" inden et tigerspring, så er her et link til en e-mail-service fra folkene bag "Vidunderlige uger". Det er ret smart, for man modtager en mail, når det er ved at være tid igen, og så er der en forklaring på hvilken udvikling, barnet gennemgår denne gang.

Jeg synes godt om, at få en lille heads up, så jeg er klar over at der er en grund til at hun pylrer mere end ellers

Her er linket: http://www.vidunderligeuger.dk/e-springvaekkeur

Anmeld

13. september 2011

piadas

Riksen skriver:

Hvis I gerne vil "advares" inden et tigerspring, så er her et link til en e-mail-service fra folkene bag "Vidunderlige uger". Det er ret smart, for man modtager en mail, når det er ved at være tid igen, og så er der en forklaring på hvilken udvikling, barnet gennemgår denne gang.

Jeg synes godt om, at få en lille heads up, så jeg er klar over at der er en grund til at hun pylrer mere end ellers

Hey! Tak for linket! Så er jeg tilmeldt og spændt på, om det passer!

Anmeld

13. september 2011

AnneBJ

Riksen skriver:

Så har jeg også tilmeldt mig - tak! 

Anmeld

13. september 2011

Riksen

piadas skriver:

Hey! Tak for linket! Så er jeg tilmeldt og spændt på, om det passer!

Super! Jeg synes, det har passet fint, bortset fra det sidste tigerspring, som vi ikke mærkede noget til. Men ellers har det passet.

Anmeld

13. september 2011

Riksen

AnneBJ skriver:

Så har jeg også tilmeldt mig - tak! 

Velbekomme! Det var et tip fra en fra min mødregruppe, og det har virkelig hjulpet os - virkelig rart at være forberedt, og især når man ikke sidder med bogen konstant.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.