Aaarggghhhhhhh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. september 2011

AnneBJ

Aktiv tiger-baby, ondt-i-ryggen-far og rimelig-forkølet-mor er ikke verdens bedste cocktail.... 

Bare sover heldigvis nu, efter 2 x 1 times putning, så jeg burde også finde min seng... Tror dog lige jeg holder lidt egoaften først... 

Bliver tigerspringene nemmere med alderen og hvornår er det sidste? - og hvilke trælse ting afløser tigerspringene...? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

DK

Pas!

Jeg er slet ikke inde i det der tigerspring. Jeg tror jeg vil fokusere alt for meget på "problemerne" hvis jeg vidste hvornår de forskellige udviklingstrins umuligheder osv var

Men det lyder dælme træls! Både for far, mor og lillen!!

KÆMPE mandagsmorgen krammer herfra

Anmeld

12. september 2011

Kit

Vi har kæmpet med putningen i snart 2 uger, hvor Alberte bliver helt hys, når hun skal sove. Puha...tålmodighed søges. Havde lidt glemt de tigerspring, men det passer meget godt med nu.

Der sker nemlig rigtig udviklingsmæssigt lige nu, men f..k, hvor er det hårdt og frustrerende. Har de fleste aftener opgivet efter et par timer, hvorefter hun er smidt i barnevognen og vi er gået en tur. Øv, øv, øv.

Men hun kravler nu og øver sig i at blive bedre og så er hun begyndt at rejse sig op af ALT! Så der sker jo rigtig meget, der skal bearbejdes ved sengetid. Og så har hun lige været syg med halsvirus og vi er i gang med ammenedtrapning, så UF!

Håber snart vores og jeres tiger er sprunget.

Anmeld

12. september 2011

Sofia

Jeg har slet ikke styr på de der tigerspring.. men Alfred har også været max pylret den sidste uge, aner ikke hvorfor.. muligvis en tiger

Anmeld

12. september 2011

AnneBJ

Det er heller ikke fordi jeg hænger mig i, hvornår springene ligger, men Felix er så påvirket af dem så jeg ikke kan undgå (til sidst) at fatte, at det er et tigerspring.

Han er begyndt på, fra den ene dag til den anden, at støtte på armene når han ligger på maven, og at trække benene op under sig, når han ligger på maven - dog ikke samtidig - så går det helt galt

Så ofte ser jeg noget han kan som er helt nyt, og sammenholder med ufattelig dårlig søvn, bøvlet putning, ændring i spisemønster og humør generelt, og beslutter det er en tiger. SÅ læser jeg om det, og bliver bekræftet i antagelsen.. 

Anmeld

12. september 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Jeg har slet ikke styr på de der tigerspring.. men Alfred har også været max pylret den sidste uge, aner ikke hvorfor.. muligvis en tiger

Aldersmæssigt passer det meget fint, da man regner fra terminsdato.

HÅber han snart er sig selv igen!

Anmeld

12. september 2011

AnneBJ

Kit skriver:

Vi har kæmpet med putningen i snart 2 uger, hvor Alberte bliver helt hys, når hun skal sove. Puha...tålmodighed søges. Havde lidt glemt de tigerspring, men det passer meget godt med nu.

Der sker nemlig rigtig udviklingsmæssigt lige nu, men f..k, hvor er det hårdt og frustrerende. Har de fleste aftener opgivet efter et par timer, hvorefter hun er smidt i barnevognen og vi er gået en tur. Øv, øv, øv.

Men hun kravler nu og øver sig i at blive bedre og så er hun begyndt at rejse sig op af ALT! Så der sker jo rigtig meget, der skal bearbejdes ved sengetid. Og så har hun lige været syg med halsvirus og vi er i gang med ammenedtrapning, så UF!

Håber snart vores og jeres tiger er sprunget.

Vi havde også nærmest nået at glemme det Kit... Vi troede der var et for et par uger siden, men det var vidst bare pyller, og så glemte vi lykkeligt alt om tigerspring igen...

Det er nemlig vildt så stor en udvikling man ser, lige i den uge (eller flere... ) springet varer! Hvor er det træls at Alberte også er så svær at putte, det trækker virkelig tænder ud!

Håber også vores tigre snart er væk!

Anmeld

12. september 2011

AnneBJ

DK skriver:

Pas!

Jeg er slet ikke inde i det der tigerspring. Jeg tror jeg vil fokusere alt for meget på "problemerne" hvis jeg vidste hvornår de forskellige udviklingstrins umuligheder osv var

Men det lyder dælme træls! Både for far, mor og lillen!!

KÆMPE mandagsmorgen krammer herfra

TAK for morgenkrammeren!

Vi går ikke som sådan op i det, men kan slet ikke undgå at lægge mærke til når han er "ramt".... 

Anmeld

12. september 2011

DK

AnneBJ skriver:

TAK for morgenkrammeren!

Vi går ikke som sådan op i det, men kan slet ikke undgå at lægge mærke til når han er "ramt".... 

Jeg ignorerer det 100% og går glad rundt og bilder mig selv ind at jeg har en glad og tilfreds baby. Og hvis han græder er det HELT sikkert tænder så det går væk liiige om lidt

Benægtelse er KANON!

Anmeld

12. september 2011

AnneBJ

DK skriver:

Jeg ignorerer det 100% og går glad rundt og bilder mig selv ind at jeg har en glad og tilfreds baby. Og hvis han græder er det HELT sikkert tænder så det går væk liiige om lidt

Benægtelse er KANON!

Ahahah... 

Hvis du vidste hvor mange gange jeg har gloet ham ind i munden "for det MÅ da være tænder?!..."

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.