Blødning "uge 3"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.135 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Karina1

Jeg er begyndt at bløde, men synes det er alt for tidligt? Vil være i "uge 3", andre som har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Frøken J.

Karina1 skriver:

Jeg er begyndt at bløde, men synes det er alt for tidligt? Vil være i "uge 3", andre som har oplevet det?

Jamen har du så overhovedet testet positiv endnu, eller?

Anmeld

11. september 2011

june1987

Frøken J. skriver:

Jamen har du så overhovedet testet positiv endnu, eller?

jeg tænker det samme, du ved vel ikke om du er gravid

Anmeld

11. september 2011

Karina1

Nej, har ikke testet positivt. Men min mens er kommet for tidligt, men håber jo stadig på jeg er gravid, selvom jeg bliver ved med, at sige til mig selv, at jeg selvfølgelig ikke er det, når jeg bløder, men nu har vi kæmpet i 15 måneder og vi skal begynde i fertilitetsbehandling nu, fordi jeg har fået mens, så alle tankerne flyver bare rundt inde i mit hoved

Anmeld

11. september 2011

metski83

Jeg har også prøvet at bløde for tidligt. Endda så tidligt som en uge efter jeg sidst have mens. Så det kan godt lade sig gøre, hvis mens ikke er regelmæsig

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

Karina1 skriver:

Nej, har ikke testet positivt. Men min mens er kommet for tidligt, men håber jo stadig på jeg er gravid, selvom jeg bliver ved med, at sige til mig selv, at jeg selvfølgelig ikke er det, når jeg bløder, men nu har vi kæmpet i 15 måneder og vi skal begynde i fertilitetsbehandling nu, fordi jeg har fået mens, så alle tankerne flyver bare rundt inde i mit hoved

Det er jeg ked af at høre Jeg tror desværre ikke, at du skal sætte dine håb op.. Bløder du alm. mens-styrke?

Anmeld

12. september 2011

Karina1

Frøken J. skriver:

Det er jeg ked af at høre Jeg tror desværre ikke, at du skal sætte dine håb op.. Bløder du alm. mens-styrke?

Ja, det gør. Men har snakket med klinikken og de siger det ikke betyder noget, at den er kommet før. Så nu er vi for alvor begyndt i barnløshedsbehandling, det er lidt skræmmede, men tankerne er lidt bedre end igår, nu håber jeg bare det lykkes

Anmeld

12. september 2011

Frøken J.

Karina1 skriver:

Ja, det gør. Men har snakket med klinikken og de siger det ikke betyder noget, at den er kommet før. Så nu er vi for alvor begyndt i barnløshedsbehandling, det er lidt skræmmede, men tankerne er lidt bedre end igår, nu håber jeg bare det lykkes

Det var dejligt!! Jeg krydser fingre for, at i snart står med en positiv test

Anmeld

12. september 2011

Karina1

metski83 skriver:

Jeg har også prøvet at bløde for tidligt. Endda så tidligt som en uge efter jeg sidst have mens. Så det kan godt lade sig gøre, hvis mens ikke er regelmæsig

Jeg har lige haft en periode på 9måneder hvor jeg slet ikke fik min mens, så det er kun 2.gang siden, jeg har mens, så det er er slet ikke regelmæssig

Anmeld

12. september 2011

Karina1

Frøken J. skriver:

Det var dejligt!! Jeg krydser fingre for, at i snart står med en positiv test

Tusind tak for støtten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.