En hurtig beslutning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Anonym trådstarter

Ha ha ha hvor er I sjove

Jaaa nu må vi jo se om der er gevinst. Så skal jeg nok afsløre mig selv! Jeg er ret spændt. Men det er jo langt fra sikkert. Det ville da være vildt heldigt hvis den var der i første forsøg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Vinker

Anonym skriver:

Ha ha ha hvor er I sjove

Jaaa nu må vi jo se om der er gevinst. Så skal jeg nok afsløre mig selv! Jeg er ret spændt. Men det er jo langt fra sikkert. Det ville da være vildt heldigt hvis den var der i første forsøg!

Hihiiiii ja det er sørme spændende <3 Har også en anelse om hvem du er, fnis. Glæder mig til at høre mere fra dig søde

Anmeld

22. september 2011

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

Hihiiiii ja det er sørme spændende <3 Har også en anelse om hvem du er, fnis. Glæder mig til at høre mere fra dig søde

Jeg venter stadig spændt. Skal have mens mellem d. 26. og 29. så der er et stykke tid til endnu.

Anmeld

22. september 2011

<3

SPÆNDENDE!!!!

Tja har også en ide men ikke mere end det! Så SIIIIIG DET!

xxxxxx!

Anmeld

24. september 2011

Vinker

Anonym skriver:

Jeg venter stadig spændt. Skal have mens mellem d. 26. og 29. så der er et stykke tid til endnu.

Måske vi ender med at gå gravide på samme tid - Kunne være hygge at følges ;)

Anmeld

24. september 2011

Ni-ko-li-ne

eeeeeej... hveeeeeeem????

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

SHIT mand!!! Sidder og ryster og er mega glad og mega bange! Når vi siger vi vil lave en baby, så gør vi det sgu!!!

Jeg ved ikke om I kan se nr to streg, men den er kun blevet tydeligere efter jeg har taget billederne!

Fatter det slet ikke!!!

Hvordan fortæller jeg lige manden det i aften??? Og hvordan holder jeg kæft hele dagen???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. september 2011

TbCp

Anonym skriver:

SHIT mand!!! Sidder og ryster og er mega glad og mega bange! Når vi siger vi vil lave en baby, så gør vi det sgu!!!

Jeg ved ikke om I kan se nr to streg, men den er kun blevet tydeligere efter jeg har taget billederne!

Fatter det slet ikke!!!

Hvordan fortæller jeg lige manden det i aften??? Og hvordan holder jeg kæft hele dagen???

Hahaha hvor er det fedt!!!! Jo jeg kan godt se streg nr. 2!!!!

Tillykke!!! og så vil vi gerne vide hvem du er selvom jeg har en ide!

Anmeld

27. september 2011

<3

TbCp skriver:

Aiiii hvem er duuuu????

Ja du har testdage nu!??  

Anmeld

27. september 2011

<3

Ja du har testdage nu!??  

Neeeejjj jeg så lige testen! Har helt gåsehud!!!! TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!!!

Iiihhh kom nu frit frem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.