En hurtig beslutning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.667 visninger
22 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Anonym trådstarter

Ja.. I dag gik det lidt stærkt i soveværelset! Mig med bragende ægløsning og manden uden kondom. Vi stoppede inden han "kom". Og så tænkte jeg bagefter: Hvorfor ikke? Så sagde jeg til ham: "Kom nu laver vi en baby!"  Og så gjorde vi det da lige en gang til! Så... Det var slet ikke planen, men nu er jeg faktisk ret spændt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Ja.. I dag gik det lidt stærkt i soveværelset! Mig med bragende ægløsning og manden uden kondom. Vi stoppede inden han "kom". Og så tænkte jeg bagefter: Hvorfor ikke? Så sagde jeg til ham: "Kom nu laver vi en baby!"  Og så gjorde vi det da lige en gang til! Så... Det var slet ikke planen, men nu er jeg faktisk ret spændt!

IH det lyder spændende. Jeg hepper herfra ;)

Anmeld

11. september 2011

AnneBJ

IHHHH!

HVEM HVEM HVEM!!! 

Anmeld

11. september 2011

Karo

Orv den var spændende

Anmeld

11. september 2011

sarahb

Eiiiiiiiii hvor spændende...

Hvem er det mon. Har en lille bitte anelse... Prøv at skriv til mig så ser vi om jeg tænker rigtigt... Hahahah

Anmeld

11. september 2011

AnneBJ

sarahb skriver:

Eiiiiiiiii hvor spændende...

Hvem er det mon. Har en lille bitte anelse... Prøv at skriv til mig så ser vi om jeg tænker rigtigt... Hahahah

Haha genialt...

Så kan du lige skrive til mig bagefter!  og jeg har også en lillebitte forsigtig ide om hvem... 

Anmeld

11. september 2011

sarahb

AnneBJ skriver:

Haha genialt...

Så kan du lige skrive til mig bagefter!  og jeg har også en lillebitte forsigtig ide om hvem... 

Tænkte man ku jo altid prøve, det ku være set var en der hoppede i.. Hahahaha...

Anmeld

11. september 2011

AnneBJ

sarahb skriver:

Tænkte man ku jo altid prøve, det ku være set var en der hoppede i.. Hahahaha...

Hvor intet vover....

Anmeld

11. september 2011

Mira0911

Det lyder temmelig spændende det der.... Hvem er du? 

Anmeld

12. september 2011

TbCp

Aiiii hvem er duuuu????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.