Jeg ved godt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

Tikki

..I er helt vildt øvet i at have jeres barn i enten dagpleje eller vuggestue...men det er jeg jo ikke, så jeg sidder her nu og venter på at blive ringet op ...uhhhh det er så spændende. Iza skal sove der for første gang og helt uden sin barnevogn og i en af deres krybber. Hun har ikke prøvet at sove andre steder end i sin barnvogn til middag før, så jeg glæder mig sådan til at høre, om de får held af det Vi har jo bokset så meget med det gennem tiden.

Men for søren, hvor bliver hun stor.....jeg skal helt ærligt tilstå, det er rart, at hun kommer hjemmefra...ja, ved godt nogen vil stejle over den kommentar, men nu er det jo juli-mødrene og ikke på ØF jeg skriver, så tør godt sige det

Nå, bare lige lidt spænding jeg måtte af med - har helt sommerfugle i maven over det vuggestuestart .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Anja

Uha, jeg kan godt forstå, at du er spændt. Man er jo altid lidt spændt og urolig, når vores børn skal prøve noget nyt som vi ikke er en direkte del af.

Jeg er da sikker på at hun klarer det fint

OG jeg kan godt forstå, at det også er dejligt at få hende sendt afsted. Du skal jo også have ro til den lille og hun har sikkert kun godt af at få leget med nogle andre børn .... fuld forståelse herfra

Anmeld

19. januar 2009

Plysbjørnen

altså jeg kan godt følge dig...

Men tro mig det skal nok gå godt... Her er Laura ikke vant til andet end at sove i hendes seng, og tro mig, hun har været ved 6 forskellige DP'er og ingen af dem har haft problemer med at få hende til at sove i barnevognen, men herhjemme nægter hun...

Anmeld

19. januar 2009

Tikki

ja, det plejer jo at være sådan at hjemme er noget andet end ude....sjovt nok. De har endnu ikke ringet og hun blev lagt kl. 12...så det må betyde hun sover

Anmeld

19. januar 2009

Mie A

Åhhh.... hvor kan jeg godt huske den nervøsitet der var da Simon skulle starte i vuggestue... så kan helt sikkert godt følge dine tanker.

Men dejligt at de endnu ikke har ringet.

Anmeld

19. januar 2009

Helle30

Jeg kan godt forstå, du er spændt Jeanette. Men jeg er nu sikker på, det hele nok skal gå.
Mht. at du synes, det er rart at få hende afsted: JA SELVFØLGELIG, og det skal du overhovedet ikke have dårlig samv. over. For det første har du så meget bedre tid til Malthe - for det andet kan du få nået nogle ting, så Iza kan få mere hel opmærksomhed, når hun kommer hjem - for det tredje har hun bare super godt af at komme ud og være sammen med andre børn og begynde at afprøve og lære sociale færdigheder i den sammenhæng.
Nu har jeg gået hjemme i 6 uger på barsel, og Sofie har altså været i dp. alligevel. Der har været nogle (læs: svigermor) der på forhånd har antaget, at nu skulle Sofie nok til at være herhjemme, når jeg ikke skulle arbejde. Jeg gjorde i meget korte vendinger det klart, at sådan kommer det ikke til at blive.
Nyd din tid med Malthe og nyd så Iza ekstra, når hun kommer hjem. - Det kan man jo så i øvrigt slet ikke undgå, for man kommer jo til at savne dem, når man er væk fra dem.

- Helle

Anmeld

19. januar 2009

Tynen

Hvordan gik det så?

Håber at hun fik en ordentlig morfar deroppe

Anmeld

19. januar 2009

Mary

Hvordan gik det??

Anmeld

19. januar 2009

Tikki

Jamen det er gået fint . Hun faldt i søvn efter 10 minutter og sov så ca 1,5 time - lidt mindre end hun plejer, men det forventede jeg også. Hun var både træt og rigtig sulten, da jeg kom for at hente hende, for havde ikke ville spise noget...så nu har vi så også spiseproblemet i vuggestuen.....men men men tilgengæld spiste hun så lige 1 hel bolle, 1 hel banan, nogle vindruer og 1 ostehaps, da vi kom hjem, så kan være hun begynder igen at spise så småt. Dog ingen aftensmad igen i aften - desværre. Men alt i alt er det gået fint, men hun har godt nok brug for en masse omsorg og Love pt. den lille mus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.