sarahb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

Tak tak tak
Jamen super dårlige arbejdstider gjorde udfaldet. De kunne ikke tilgodese Mine behov i forbindelse med børn osv. Så måtte sige farvel efter 5+år.. Trist, men skal igang med noget meget bedre!!!
Det er på hovedkontoret for en stor dansk internet portal hvor jeg skal side i receptionen samt sidde med en masse administrativt. En helt anden boldgade men så fedt . Kun 32 timer om ugen og til samme løn som jeg knoklede for konstant på mit gl job. Så er så lykkelig og glad.
Skal starte på tirsdag, så det bliver fedt.
Ikk mere detail og personale ansvar og dække ind under sygdom i den branche.. Så jeg glæder mig til noget mere selvstændigt og med bedre vilkår for en som mig

Hvor er det bare dejligt Sarah. det er jo lige netop det jeg arbejdede med før (jeg blev fyret) og søger på liv løs lige netop de stillinger igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Hvor er det bare dejligt Sarah. det er jo lige netop det jeg arbejdede med før (jeg blev fyret) og søger på liv løs lige netop de stillinger igen.

Er så heldig jeg har en veninde der inde der fik mig til samtale . Og så fik jeg det med det samme. Tror ikke jeg var blevet vaægt hvis jeg blot sendt ansøgningen fordi jeg var overkvalificeret fordi jeg havde ledelse og personale ansvar før. Men det er jeg så parat til at give op for et godt firma med medarb interesser, en god løn og godt miljø. Så det er fedt.
Er der slet ikk noget arbejde at hente for Dig deroppe..?

Anmeld

11. september 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

Er så heldig jeg har en veninde der inde der fik mig til samtale . Og så fik jeg det med det samme. Tror ikke jeg var blevet vaægt hvis jeg blot sendt ansøgningen fordi jeg var overkvalificeret fordi jeg havde ledelse og personale ansvar før. Men det er jeg så parat til at give op for et godt firma med medarb interesser, en god løn og godt miljø. Så det er fedt.
Er der slet ikk noget arbejde at hente for Dig deroppe..?

Det er bare så super godt at høre at du kunne få foden indefor den vej :)

nej der er intet, og de få stillinger der er, får de 800 ansøgninger til :( desværre!!!!

Anmeld

11. september 2011

Mira0911

Jeps hun er meget køn... 

Anmeld

12. september 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Det er bare så super godt at høre at du kunne få foden indefor den vej

nej der er intet, og de få stillinger der er, får de 800 ansøgninger til desværre!!!!

Ei hvor vildt.. 800, det er fandme mange..
Har du lavet et fedt og i øje fangende cv, så det lige er dig der står ud af mængden!! ? Det er bare så vigtigt at have noget der er specielt når der er er såååå mange ansøgere.. Puha..!

Anmeld

12. september 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

Ei hvor vildt.. 800, det er fandme mange..
Har du lavet et fedt og i øje fangende cv, så det lige er dig der står ud af mængden!! ? Det er bare så vigtigt at have noget der er specielt når der er er såååå mange ansøgere.. Puha..!

Ja det er nemlig røv sygt at de får så mange :(

jeg synes mit cv og min ansøgning er helt i top, men det er den jo ikke når, jeg ikke engang kommer til samtale :(

-Men jeg har jo også lidt med arbejdestiderne, det vil knibe en hel del at ha´37 timer, da jeg vil få svært ved at nå og hente Malucca...

men det glæder mig rigtig meget, at du har fået job som passer super godt til dig og resten af den skønne familie :D

Anmeld

12. september 2011

<3

sarahb skriver:

Hvor er du bare så skøn.. Den måde du skrev det på, det bragte et stort smil på mine læber

Kan kun sige i lige måsen smuksak

Anmeld

12. september 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Ja det er nemlig røv sygt at de får så mange

jeg synes mit cv og min ansøgning er helt i top, men det er den jo ikke når, jeg ikke engang kommer til samtale

-Men jeg har jo også lidt med arbejdestiderne, det vil knibe en hel del at ha´37 timer, da jeg vil få svært ved at nå og hente Malucca...

men det glæder mig rigtig meget, at du har fået job som passer super godt til dig og resten af den skønne familie

Ja lige præcis, alt skal jo hænge sammen.. Det er så svært, derfor er det perfekt med 32 timer.. Og så har jeg fri hver mandag

Jeg håber bare snart du får noget, de kan da ikke lade vær med ikke at vælge skønne dig!!!!
Ellers må du til kbh, det kan være mulighederne er her. Det ville jeg jo elske!

Anmeld

12. september 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

Ja lige præcis, alt skal jo hænge sammen.. Det er så svært, derfor er det perfekt med 32 timer.. Og så har jeg fri hver mandag

Jeg håber bare snart du får noget, de kan da ikke lade vær med ikke at vælge skønne dig!!!!
Ellers må du til kbh, det kan være mulighederne er her. Det ville jeg jo elske!

Jeg har skam boet derovre... og gør det ikke igen ;)

ja mon ikke det lykkes på et tidspunkt, eller jo det lykkes jo på et tidspunkt :D

Anmeld

12. september 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Jeg har skam boet derovre... og gør det ikke igen

ja mon ikke det lykkes på et tidspunkt, eller jo det lykkes jo på et tidspunkt

ihhh ØV!!! haha..
Jeg kunne jo lige prøve

Ja selvfølgelig skal det da det, det gør det også..
Nå nu vil jeg ud og få lavet morgenmad til min syge mand, der oven i købet har fødsesdag idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.