sarahb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

sarahb

michella80 skriver:

Jo jo... Men det kønne ansigt kan man jo ikke snyde med!!! Og jeg synes altid du stråler! Du har sådan en glød i dig! Og det gør dig så utrolig smuk!

He he... Man skulle næsten tro jeg bagte på dig!

Åhhhhhh hvor er du sød. Bliv endelig ved.. Hahaha...
Men jeg takker helt vildt, det er så sødt af dig søde.. Det er da så dejligt at få afvide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Åhhhhhh hvor er du sød. Bliv endelig ved.. Hahaha...
Men jeg takker helt vildt, det er så sødt af dig søde.. Det er da så dejligt at få afvide...

Ha ha... Ja ikk??? Det er jo altid dejligt at få sådan noget at vide! Og jeg ville ikke sige det hvis jeg ikke mente det!

Anmeld

11. september 2011

sarahb

michella80 skriver:

Ha ha... Ja ikk??? Det er jo altid dejligt at få sådan noget at vide! Og jeg ville ikke sige det hvis jeg ikke mente det!

Tak søde hvor er du fantastisk!!
Takker

Anmeld

11. september 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Takker

Var så lidt!

Anmeld

11. september 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

Takker

Jamen søde du er mere end smuk :)

-og hovsa hvor har du fået job henne og hvorfor og alt det andet du lige skal fortælle :D

Anmeld

11. september 2011

<3

sarahb skriver:

Hvor er du bare skøn. Og nu er det jo lige det at gravide kvinder er ekstra smukke... Så right back at ya

Se smuk OG sød OG beskeden!! du er ikke til at stå for

Anmeld

11. september 2011

Karo

Jeg er enig med de andre. Det er et FANTASTISK billede

Anmeld

11. september 2011

sarahb

Rose <3 skriver:

Jamen søde du er mere end smuk

-og hovsa hvor har du fået job henne og hvorfor og alt det andet du lige skal fortælle

Tak tak tak
Jamen super dårlige arbejdstider gjorde udfaldet. De kunne ikke tilgodese Mine behov i forbindelse med børn osv. Så måtte sige farvel efter 5+år.. Trist, men skal igang med noget meget bedre!!!
Det er på hovedkontoret for en stor dansk internet portal hvor jeg skal side i receptionen samt sidde med en masse administrativt. En helt anden boldgade men så fedt . Kun 32 timer om ugen og til samme løn som jeg knoklede for konstant på mit gl job. Så er så lykkelig og glad.
Skal starte på tirsdag, så det bliver fedt.
Ikk mere detail og personale ansvar og dække ind under sygdom i den branche.. Så jeg glæder mig til noget mere selvstændigt og med bedre vilkår for en som mig

Anmeld

11. september 2011

sarahb

mrs X skriver:

Se smuk OG sød OG beskeden!! du er ikke til at stå for

Hvor er du bare så skøn.. Den måde du skrev det på, det bragte et stort smil på mine læber

Anmeld

11. september 2011

sarahb

Karo skriver:

Jeg er enig med de andre. Det er et FANTASTISK billede

Tusinde tak sødeste.. Mange mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.