Update på "er det muligt"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. september 2011

TrineMine86

ja det var mig der stod bag denne tråd https://www.baby.dk/debat/133373pi3/foedsel/er-det-muligt.aspx 

jeg er lige kommet hjem fra sygehuset og det var ikke vandet der var gået, men JM troede at det var den første hinde der var spunget, der er op til 2 dl væske i den, men dette har ikke betydning for fødslen DESVÆRRE ingen kommende fødsel til mig..   

ihh altså, synes da godt begge hinder kunne tage at sprænge istedet, men fik da lige at vide at bettemandens hoved stadig ikke står fast og skal derfor ringe efter liggende transport hvis vandet skulle gå..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

B&J

ej hvor kan den altså ikke være det bekendt de kunne godt tage og springe begge to så.. men håber så meget den snart gør det så i kan stå med jeres barn i armene

Anmeld

11. september 2011

TrineMine86

B&J skriver:

ej hvor kan den altså ikke være det bekendt de kunne godt tage og springe begge to så.. men håber så meget den snart gør det så i kan stå med jeres barn i armene

nej vi følte os også en smule snydt, selvom vi ikke helt havde turde håbe på at det var nu

han kommer vel når han er klar

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

ja det var mig der stod bag denne tråd https://www.baby.dk/debat/133373pi3/foedsel/er-det-muligt.aspx 

jeg er lige kommet hjem fra sygehuset og det var ikke vandet der var gået, men JM troede at det var den første hinde der var spunget, der er op til 2 dl væske i den, men dette har ikke betydning for fødslen DESVÆRRE ingen kommende fødsel til mig..   

ihh altså, synes da godt begge hinder kunne tage at sprænge istedet, men fik da lige at vide at bettemandens hoved stadig ikke står fast og skal derfor ringe efter liggende transport hvis vandet skulle gå..

Tænkte nok det var dig! Men ØV hvor træls det var falsk alarm

Anmeld

12. september 2011

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

Åh nej... Havde ikke set at du havde lavet opdatering, og her gik jeg, og var SÅ glad for, at du ikke havde været på, da det jo nok betød, at det faktisk VAR vandet, men øv bøv... Men one down one to go!

Anmeld

12. september 2011

TbCp

Det skete også for mig.... men dog begyndte mine veer så småt en time efter.. og på sygehuset gik den anden hinde så og der var vi absolut ikke i tvivl om at det var vandet..

Øv hvor træls at det ikke var det samme for dig!

Anmeld

12. september 2011

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

Kiggede lige en ekstra gang på billedet nu !!. det er da øv at der ikke er sket noget ,  for det er snart

Anmeld

12. september 2011

chael

TrineMine86 skriver:

Da jeg ventede nummer 1, der var jeg også 38+, da der var en hinde der gik. Jeg læste godt din tråd, men nåede ikke at svare på den

Men det er super trist, npr man lige tror nu er det nu

Men det er jo også godt at den lige kan bare færdig de sidste små 2 uger

Pøj pøj med det hele

*Camilla 37+5

Anmeld

12. september 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Åh nej... Havde ikke set at du havde lavet opdatering, og her gik jeg, og var SÅ glad for, at du ikke havde været på, da det jo nok betød, at det faktisk VAR vandet, men øv bøv... Men one down one to go!

ja der blev vi lidt snydt hehe..

men jeg tror jeg har fået bildt min hjerne ind nu, at jeg går 14 dage over tid, så kan jeg jo kun blive glædeligt overrasket hvis det sker før

Anmeld

12. september 2011

TrineMine86

TbCp skriver:

Det skete også for mig.... men dog begyndte mine veer så småt en time efter.. og på sygehuset gik den anden hinde så og der var vi absolut ikke i tvivl om at det var vandet..

Øv hvor træls at det ikke var det samme for dig!

ja her er der ikke tegn til en eneste ve, desværre  men han kommer jo nok ud engang hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.