Er det muligt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

uhh det håber jeg du har ret i

jo termin d. 23

Giver du en update med navn om en time, uanset om den er "god" nok eller ej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Giver du en update med navn om en time, uanset om den er "god" nok eller ej?

jepper , har lige været ude at tjekke lidt, bindet er kun fugtigt og ikke vådt, så tror ikke rigtig det siver  øv øv..

Anmeld

11. september 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

har lige snakket med FG, jeg skulle tage et bind på og ringe igen om 1 time og fortælle hvor vådt det var blevet  

tør nu ikke håbe på at det har er nu, men synes det var en mærkelig oplevelse og kan da ikke forstå hvis jeg skulle have tisset når jeg nu lige havde rejst mig fra toilettet nu skal jeg bare vente 1 time og helst gå lidt rundt.. kan ikke mærke noget som helst, andet end et par plukveer så..

og ja du ved godt hvem jeg er  men er lige ano, da jeg har veninder og familier der er brugere herinde hehe..

Uuuuh, så ved jeg godt, hvem du er! Storkrydser fingrene for, at der kommer endnu mere vand den næste time... Eller måske begyndende veer!? :-O hvor er det virkelig spændende! Kan du helt forstå, at det måske allerede er ved at være tid?!

Anmeld

11. september 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

jepper , har lige været ude at tjekke lidt, bindet er kun fugtigt og ikke vådt, så tror ikke rigtig det siver  øv øv..

Super

Jamen det kan jo godt tage lidt tid før det bliver vådt/tungt. Bevæg dig endelig, det gør at væske nemmer kommer igennem, selvom det bør sive hele tiden.

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

UPDATE:

Har lige snakket med FG, bindet var desværre ikke særlig vådt, nærmere bare fugtigt  ØV

men JM vil alligevel gerne have mig ind til tjek, hun snakkede om at det kunne være for-vandet der var gået og i så fald, ville de ikke gøre noget ved det, men så behøvedes jeg ikke spekulere mere på det.. så smutter lige en tur på sygehuset og laver en ny update når jeg ved mere

Anmeld

12. september 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

UPDATE:

Har lige snakket med FG, bindet var desværre ikke særlig vådt, nærmere bare fugtigt  ØV

men JM vil alligevel gerne have mig ind til tjek, hun snakkede om at det kunne være for-vandet der var gået og i så fald, ville de ikke gøre noget ved det, men så behøvedes jeg ikke spekulere mere på det.. så smutter lige en tur på sygehuset og laver en ny update når jeg ved mere

Jamen jamen, så var det måske bare den yderste fosterhinde. Men synes update nummer to mangler

Anmeld

12. september 2011

SaNiNa

uuuh det er jo vildt spændende.

Du må endelig give dig til kende selvom jeg måske har en ide om hvem du er.

krydser for det er vandet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.