Vaskemaskine og Cross Trainer sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
565 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Musen85

Jeg har en vaskemaskine til salg. Den er i helt fint stand, og er fra Blomberg. Jeg skal flytte i en anden lejlighed hvor der er en vaskemaskine i forvejen, så det er kun derfor den sælges Da den bare skal væk, har jeg sat prisen til 500 kr for den

Jeg står også med en Cross trainer, som jeg skal af med desværre :/ Den er kun brugt få gange og står bare og samler støv Der skulle ikke være en, der står og mangler en? Gav 1500 for den, for ca 2 år siden og den er lige så god som ny. Så giv et bud, hvis du er intresseret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Musen85

Opper

Anmeld

12. september 2011

Maja_4000

Hvis du kan levere til Roskilde , vil jeg gerne købe cross traineren

Anmeld

12. september 2011

Musen85

Maja_4000 skriver:

Hvis du kan levere til Roskilde , vil jeg gerne købe cross traineren

hehe, den bliver nok dyr at sende Men jeg kan da undersøge det? Men det kommer også lidt an på hvad dit bud er?

Anmeld

12. september 2011

Maja_4000

Musen85 skriver:

hehe, den bliver nok dyr at sende Men jeg kan da undersøge det? Men det kommer også lidt an på hvad dit bud er?

Hehe .. Jeg tror ikke det kan betale sig

Anmeld

12. september 2011

Musen85

Hehe, det er ikk sikkert nej

Anmeld

12. september 2011

mizz-lillemor06

Musen85 skriver:

Jeg har en vaskemaskine til salg. Den er i helt fint stand, og er fra Blomberg. Jeg skal flytte i en anden lejlighed hvor der er en vaskemaskine i forvejen, så det er kun derfor den sælges Da den bare skal væk, har jeg sat prisen til 500 kr for den

Jeg står også med en Cross trainer, som jeg skal af med desværre :/ Den er kun brugt få gange og står bare og samler støv Der skulle ikke være en, der står og mangler en? Gav 1500 for den, for ca 2 år siden og den er lige så god som ny. Så giv et bud, hvis du er intresseret

kunne godt bruge den cross trainer. hvor i landet er du fra??

Anmeld

12. september 2011

Musen85

Jeg bor ved Aars, hvis du ved hvor det er? Ikk så langt fra Viborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.