Er Valmed en sikker test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

SLC

Var også den jeg brugte fra Netto og er 8+6 nu så stoler 100% på dem . .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

baby84

Anonym skriver:

Jeg har dd købt to Valmed tests i Netto og taget dem begge. Begge var tydeligt positive indenfor den anbefalede tid. Er Valmed en sikker test og er jeg dermed sikker på at være gravid?

Sidste gang jeg var gravid var jeg hundesyg med kvalme og havde rigtig ømme bryster allerede inden jeg var gået over tid. Denne gang føler jeg mig helt normal bortset fra en smule kvalme og at jeg sveder for vildt. Er det muligt at symptomerne kan ændre sig så meget fra gang til gang eller kan det være en fejl ved testen?

DEt kan du godt regne med. Det kunne jeg i hvert fald. Hvis stregen er tydelig indenfor 5 min er selvfølgelig god nok - Tillykke

Anmeld

11. september 2011

norenberg

jeg har altid kun brugt de test og de har virket hver gang

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres søde svar. Jeg er begyndt at fatte nu at det passer at jeg er gravid... jeg gik nok bare helt i sort fordi jeg ikke var forberedt på det. Han en lille bejs på 8 mdr i forvejen, så det var slet ikke planlagt, men vi har talt det hele igennem og glæder os

Anmeld

11. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Tak for alle jeres søde svar. Jeg er begyndt at fatte nu at det passer at jeg er gravid... jeg gik nok bare helt i sort fordi jeg ikke var forberedt på det. Han en lille bejs på 8 mdr i forvejen, så det var slet ikke planlagt, men vi har talt det hele igennem og glæder os

Ja det er sikkert nok med Valmed. Kæmpe stort tillykke med den lille ny i maven 

Sikken dejlig overraskelse! 

Anmeld

11. september 2011

B&J

jeg købte også min i netto brugte kun den ene dag den med det samme viste 2 smukke streger og nu har jeg en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.