Er Valmed en sikker test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.934 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har dd købt to Valmed tests i Netto og taget dem begge. Begge var tydeligt positive indenfor den anbefalede tid. Er Valmed en sikker test og er jeg dermed sikker på at være gravid?

Sidste gang jeg var gravid var jeg hundesyg med kvalme og havde rigtig ømme bryster allerede inden jeg var gået over tid. Denne gang føler jeg mig helt normal bortset fra en smule kvalme og at jeg sveder for vildt. Er det muligt at symptomerne kan ændre sig så meget fra gang til gang eller kan det være en fejl ved testen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg kan lige tilføje at jeg er gået 2 dage over tiden og at jeg er ved at gå kompelt op i limningen lige nu

Anmeld

11. september 2011

Storken

Ja. De gange jeg har været gravid har den vist et tydeligt resultat. De gange jeg ikke var gravid har den vist et tydeligt resultat. Jeg stoler på testen og ved at det er antallet af hcg i mit urin der giver udslag i testen.

Anmeld

11. september 2011

Gry91

Anonym skriver:

Jeg har dd købt to Valmed tests i Netto og taget dem begge. Begge var tydeligt positive indenfor den anbefalede tid. Er Valmed en sikker test og er jeg dermed sikker på at være gravid?

Sidste gang jeg var gravid var jeg hundesyg med kvalme og havde rigtig ømme bryster allerede inden jeg var gået over tid. Denne gang føler jeg mig helt normal bortset fra en smule kvalme og at jeg sveder for vildt. Er det muligt at symptomerne kan ændre sig så meget fra gang til gang eller kan det være en fejl ved testen?

Jeg brugte dem fra netto, og har en lille bebs i maven efter de viste to streger så ved mig virkede de  

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Storken skriver:

Ja. De gange jeg har været gravid har den vist et tydeligt resultat. De gange jeg ikke var gravid har den vist et tydeligt resultat. Jeg stoler på testen og ved at det er antallet af hcg i mit urin der giver udslag i testen.

Men er det ikke mærkeligt at mine symptomer så er så anderledes denne gang end sidst? Sidst vidste jeg det faktisk på forhånd før jeg tog testen pga symptomerne og denne gang har jeg nærmest ingen symptomer

Anmeld

11. september 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Men er det ikke mærkeligt at mine symptomer så er så anderledes denne gang end sidst? Sidst vidste jeg det faktisk på forhånd før jeg tog testen pga symptomerne og denne gang har jeg nærmest ingen symptomer

der er INGEN graviditeter der er 100% ens.. 

så det kan sagtens være  

Anmeld

11. september 2011

4kløver

Anonym skriver:

Sidst havde jeg ømme bryster og men ikke denne gang.. jeg tror at det var fordi det var 11år siden jeg var gravid sidst og denne gang kun lidt over et år.. eller så skal jeg bare ikke ha ømme bryster denne gang..

Anmeld

11. september 2011

Silja&Noam

En test er en test. Sidst var mine symptomer også anderledes end denne gang ingen graviditeter er ens. Tillykke

Anmeld

11. september 2011

aarhusmor

Nej, den er lige så usikker som andre tests og kan sagtens vise positiv selvom den er negativ. På et andet forum har vi testet VALMED igennem nogle år og holdt faktisk op med at købe den. MEN for de flestes vedkommende, så virkede den som den skulle og derfor er der meget stor chance for at den virker fint, når du tager 2 ud i træk. Men jeg ville lige prøve en anden test også.

Anmeld

11. september 2011

LinLin

Anonym skriver:

Jeg har aldrig brugt andre! De har vist "rigtigt" - både negativt og positivt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.