Er det muligt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Kontakt FG...

Det lyder fostervandet... og det lyder som mit, jeg var bare ikke ¨så langt henne, som dig... Så du skal da ud og undersøges grundigt... måske fødslen er lige om hjørnet...

Kom endelig med en update...

ihh hvor spændende, jeg håber virkelig, det ville være perfekt at få bebs ud nu  men tør ikke håbe på for meget hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

okei, ja nu skal jeg bare vente med at ringe til om 1 time og fortælle hvor meget der er sevet ud, hvis der da er sevet noget

uhh håber håber håber  men kan jo ikke mærker en eneste ve eller andre tegn så..

Kender godt proceduren, hehe, var det igennem i starten af juli, det viste sig at være mega tynd udflåd, men det var nu meget godt, for var kun i 31. uge.

Kender vi dig??

Anmeld

11. september 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

hej tøser

et hurtigt spørgsmål.. er det muligt at noget af fostervandet kan gå, hvorefter der ikke kommer mere????

har i idag været i mini zoo med svigerfamilien og skulle her på toilet, fik tisset, men da jeg havde fået mine bukser trukket op og kommet ud fra toilettet så plaskede der vand ud fra neden og kunne ikke holde på det, der var ca hvad der svarede til et glas vand, og troede at det helt sikkert var vandet der var gået og skyndte mig ud på toilettet, men der kom ikke mere, og har siden bare haft meget TYND vandligt udflåd, men ikke mere end jeg har haft de sidste par dage..

kan det lade sig gøre at det var noget fostervand, det lugtede og følte ikke som urin

og i så fald, skal man kontakte FG??

Ja mit vand gik om fredagen og ringede til FG fordi jeg ikke havde fået veer, så sku sættes igang om lørdagen

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Kender godt proceduren, hehe, var det igennem i starten af juli, det viste sig at være mega tynd udflåd, men det var nu meget godt, for var kun i 31. uge.

Kender vi dig??

ja det tror jeg måske også det bare er her, desværre.. men nu stadig mærkeligt med det skyl der kom..

ja i ved godt hvem jeg er

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja mit vand gik om fredagen og ringede til FG fordi jeg ikke havde fået veer, så sku sættes igang om lørdagen

okei.. men var det også kun en lille smule af dit vand der gik eller?? her var det jo kun ca et glas...

Anmeld

11. september 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

okei.. men var det også kun en lille smule af dit vand der gik eller?? her var det jo kun ca et glas...

Nåå, ehm ja i starten men om natten kom der mere

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

okei, spændende  ihh.. er total rastløs nu.. render næsten ud på toilettet og kigger på det bind hele tiden om det er blevet mere vådt hehe..

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

okei, spændende  ihh.. er total rastløs nu.. render næsten ud på toilettet og kigger på det bind hele tiden om det er blevet mere vådt hehe..

Anmeld

11. september 2011

Kofoed.

ja det tror jeg måske også det bare er her, desværre.. men nu stadig mærkeligt med det skyl der kom..

ja i ved godt hvem jeg er

Tror den er god nok

Du har termin d 23. ikk? Der er jo 6 i septembergruppen der har der, så det giver ikke så meget igen.

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Tror den er god nok

Du har termin d 23. ikk? Der er jo 6 i septembergruppen der har der, så det giver ikke så meget igen.

uhh det håber jeg du har ret i

jo termin d. 23

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.