ÆL test, positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

**Ønskebabyen

Preghiera skriver:

Ih... fandt lige denne debat frem, for jeg kan altså heller ikke finde ud af de ÆL-tests! Vi starter på PB snart og vil gerne ha' styr på min cyklus (har jo aldrig skulle tænke sådan over den før)

Hvor har du købt den der ÆLtest? Og var den valid nok?

spændende at I starter på PB :-)

Jeg har købt dem af en veninde, da hun blv gravid og derfor ikke havde brug for dem mere
Hun havde købt dem på en hjemmeside der hedder amazon.uk.com mener jeg. de er rigtig billige derinde!

Jeg tror godt man kan regne med dem - de hjalp da min veninde. Jeg er desværre ikke blevet gravid endnu. Men denne månede fik jeg endnu en positiv og testene reagerede som de skulle :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

sweet

Mille89 skriver:

Er denne positiv piger??
Har ikke haft så gode erfaringer med ÆL tests - sidste gang jeg brugte dem, blev de aldrig rigtig positive..

den er ihvertfald meget tæt på..

jeg har aldrig kunne få en positiv når det har været strimmeltest, men brugte jeg dem i stave i stedet for var det intet problem at få en positiv..

Anmeld

12. oktober 2011

**Ønskebabyen

sweet skriver:

den er ihvertfald meget tæt på..

jeg har aldrig kunne få en positiv når det har været strimmeltest, men brugte jeg dem i stave i stedet for var det intet problem at få en positiv..

Mine synes jeg heller ikke bliver 100% positive, men ikke alle kan teste 100% positiv. Så jeg har bare fundet ud af, at når mine ser ud som denne så er den positiv

Anmeld

12. oktober 2011

sweet

Mille89 skriver:

Mine synes jeg heller ikke bliver 100% positive, men ikke alle kan teste 100% positiv. Så jeg har bare fundet ud af, at når mine ser ud som denne så er den positiv

sådan bliver mine også  jeg vil prøve den nye der er kommet det er noget med man bare kan bruge spyt.. den hedder donnatest...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.