Vi fik overstået barnedåben i går ganske fint. Min brystbetændelse var allerede i bedring, så jeg havde næsten ingen smerter

Kirken var en oplevelse i sig selv

. Esther var i godt humør, hun var vågen til og med vandet i håret, hvorefter hun sov. Elias sad højlydt og sang med på salmerne og Jonas ikke alene dansede til salmerne, nej han gik også til nadver ! Han spurgte min mand, hvad alle folk skulle oppe ved præsten, og han fortalte at de skulle have lidt brød og en tår saftevand. Det ville Jonas gerne, så han gik der op (ALENE) knælede som de andre, spiste og drak og så stolt ud - det var ret sjovt

Heldigvis var der mange andre børn i kirken også, så det var ikke bare vores børn, der var i hopla.
Festen gik fint, Esther sov dog det meste af tiden. Hun var vågen ind til vi satte os til bords, blev lagt i barnevognen og sov så i 5 stive timer - så det var ikke meget glæde gæsterne havde af hende.
Desværre fik Elias høj feber (39,5) så han er hjemme i dag og har stadig feber. Jeg er spændt på om det er hans ører der driller igen.
Anja - lidt træt efter i går
Anmeld