Barnedåb + Elias er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

Anja

Vi fik overstået barnedåben i går ganske fint. Min brystbetændelse var allerede i bedring, så jeg havde næsten ingen smerter

Kirken var en oplevelse i sig selv . Esther var i godt humør, hun var vågen til og med vandet i håret, hvorefter hun sov. Elias sad højlydt og sang med på salmerne og Jonas ikke alene dansede til salmerne, nej han gik også til nadver ! Han spurgte min mand, hvad alle folk skulle oppe ved præsten, og han fortalte at de skulle have lidt brød og en tår saftevand. Det ville Jonas gerne, så han gik der op (ALENE) knælede som de andre, spiste og drak og så stolt ud - det var ret sjovt

Heldigvis var der mange andre børn i kirken også, så det var ikke bare vores børn, der var i hopla.

Festen gik fint, Esther sov dog det meste af tiden. Hun var vågen ind til vi satte os til bords, blev lagt i barnevognen og sov så i 5 stive timer - så det var ikke meget glæde gæsterne havde af hende.

Desværre fik Elias høj feber (39,5) så han er hjemme i dag og har stadig feber. Jeg er spændt på om det er hans ører der driller igen.

Anja - lidt træt efter i går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Nadi

Ej hvor fint! Det lyder da til at det har været en rigtig god dag alt i alt. Hvor synd at Elias blev syg, skal du til ørelæge med ham så eller venter du og ser tiden an??

Rigtig god bedring til ham ihvertfald.

Anmeld

19. januar 2009

Anja

Nadi skriver:

Ej hvor fint! Det lyder da til at det har været en rigtig god dag alt i alt. Hvor synd at Elias blev syg, skal du til ørelæge med ham så eller venter du og ser tiden an??

Rigtig god bedring til ham ihvertfald.

Jeg talte med ørelægen i morges og aftalte, at hvis han stadig har feber og ingen ører der løber om et døgnstid så ringer jeg og får en akut tid. Hvis det begynder at løbe, så må det løbe en uge førend det er nødvendigt at tjekke det.

Vi afventer og ser

Anmeld

19. januar 2009

Nadi

Anja skriver:

Jeg talte med ørelægen i morges og aftalte, at hvis han stadig har feber og ingen ører der løber om et døgnstid så ringer jeg og får en akut tid. Hvis det begynder at løbe, så må det løbe en uge førend det er nødvendigt at tjekke det.

Vi afventer og ser

Du skriver lige når du har afventet og set ikke??

Anmeld

19. januar 2009

Rasmine

Arj, gik han SELV op til alteret?
Jeg ville revne af stolthed.
Dejligt det er overstået.

Fik I nogle gode gaver?

Anmeld

19. januar 2009

Anja

Mebach skriver:

Arj, gik han SELV op til alteret?
Jeg ville revne af stolthed.
Dejligt det er overstået.

Fik I nogle gode gaver?

Ja, han gik helt selv der op. Jeg troede ikke mine egne øjne. Båd min mand og jeg samt Jonas´ mor og hendes mand var ved at flække af grin

Og ja, Esther fik flere fine gave bla. en dukkevogn, dukke sølvsparebøsse (3 stk, så to af dem byttes til et fødselsdagsflag med navn), smykker og penge

Anmeld

19. januar 2009

Rasmine

Anja skriver:

Ja, han gik helt selv der op. Jeg troede ikke mine egne øjne. Båd min mand og jeg samt Jonas´ mor og hendes mand var ved at flække af grin

Og ja, Esther fik flere fine gave bla. en dukkevogn, dukke sølvsparebøsse (3 stk, så to af dem byttes til et fødselsdagsflag med navn), smykker og penge

Årh gud, troede lige det var Elias, men uanset alder, ville jeg da revne af stolthed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.