Sneglejagt i haven, multi mega billed spam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

*Sofie*

Ih, sikke nogle gode billeder!
Og hvor er det dog en skøn pige du har! Ser virkelig ud til at hun havde en herlig sneglejagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

B&J

millesofie skriver:

tak

ja det var også en dejlig tur i haven vi fik os der, selvom at det var Tinke-pigen der gjorde hele arbejdet mens mor her fuldte efter og tog billeder i smug

hihihi det kan jeg godt forstå du gjorde de er også bare kanon gode de billeder, og sikke en masse snegle hold da helt op og wow nogle har enda mega hus på ryggen

Anmeld

11. september 2011

skønneunger

millesofie skriver:

ej kom sådan til at smågrine  nogle af dem er også bare klamme, men det siger man jo ikke til tøsen vel

haha nej, jeg står pænt og siger nææh hvor er den fin samtidig med jeg holder øje med pludselige armbevægelser haha

Anmeld

11. september 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Addddd føj snegle!!!!

Men din datter er virkelig cute

Anmeld

11. september 2011

millesofie

sne190810 skriver:

aaaaaaaaaaaaaaaadddd, det kribler helt nede i mine tæer når jeg ser sneglebillederne, hahaha  PUUUHA

Men sej tøs, og lækre billeder med dejlig (morgen?)sol!

tak  

ja vi havde en fantastisk morgen med dejligt vejr og meget sol, så skønt

og ja en del mindre lækre snegle  men god aktivering og så kom vi også lidt ud i morgensolen

Anmeld

11. september 2011

millesofie

*Sofie* skriver:

Ih, sikke nogle gode billeder!
Og hvor er det dog en skøn pige du har! Ser virkelig ud til at hun havde en herlig sneglejagt

ja det havde hun  

Anmeld

11. september 2011

FrkLarsen

Super skønne billeder! 

Din smukke datter må have tørlagt jeres by for snegle, der er dælme mange nede i den spand 

Anmeld

11. september 2011

millesofie

B&J skriver:

hihihi det kan jeg godt forstå du gjorde de er også bare kanon gode de billeder, og sikke en masse snegle hold da helt op og wow nogle har enda mega hus på ryggen

ja ved ikke helt hvor mange arter der findes (det må jeg lige slå op) men tror det er alm snegle og vinbjergsnegle (staves?)

Anmeld

11. september 2011

HelleBelle

B&J skriver:

nej hvor vidunderligt sikke fantastiske billeder en spand med masser af snegle der popper frem og sikke en solstråle og smuk datter du har dig  super dejlige billeder

er så enig

Anmeld

11. september 2011

B&J

millesofie skriver:

ja ved ikke helt hvor mange arter der findes (det må jeg lige slå op) men tror det er alm snegle og vinbjergsnegle (staves?)

ja det er lige dem jeg mener de vinbjersnegle (staves) de er mega store har kun set engang før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.