Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja jeg glemmer jo lidt at lægge billeder ind af ungerne, men her får i så lige Tinke på mega snegle jagt i haven i formiddags
sammen med vores kat
undskyld at der er så mange billeder men kunne bare ikke bestemme mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HOLD da op en masse snegle, og sikke en GULDKLUMP du har dig
DEJLIGE BILLEDER
En rigtig trold på jagt..
Felix's Mor <3 skriver: HOLD da op en masse snegle, og sikke en GULDKLUMP du har dig
takker, ja hun er dejlig
og ja hun fik samlet sig et par stykker
maria_wt skriver: DEJLIGE BILLEDER En rigtig trold på jagt..
takker hun er jo sin mors øjesten
skøn pige
men uurrghh jeg hader snegle hehe, tror jeg har lidt snegle fobi
nej hvor vidunderligt sikke fantastiske billeder en spand med masser af snegle der popper frem og sikke en solstråle og smuk datter du har dig super dejlige billeder
skønneunger skriver: skøn pige men uurrghh jeg hader snegle hehe, tror jeg har lidt snegle fobi
ej kom sådan til at smågrine nogle af dem er også bare klamme, men det siger man jo ikke til tøsen vel
B&J skriver: nej hvor vidunderligt sikke fantastiske billeder en spand med masser af snegle der popper frem og sikke en solstråle og smuk datter du har dig super dejlige billeder
tak
ja det var også en dejlig tur i haven vi fik os der, selvom at det var Tinke-pigen der gjorde hele arbejdet mens mor her fuldte efter og tog billeder i smug
aaaaaaaaaaaaaaaadddd, det kribler helt nede i mine tæer når jeg ser sneglebillederne, hahaha PUUUHA
Men sej tøs, og lækre billeder med dejlig (morgen?)sol!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128