Gravid dagen efter ægløsning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.397 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. september 2011

babymus77

Hej alle jer fantastiske mennesker;-) Jeg har lige et måske dumt spørgsmål:-) men har en snorlige cyklus på 28 dage!! Skulle så ha haft ægløsning i går lørdag!!! Men desværre ikke mulighed for at hygge med manden!!! Kan man blive gravid dagen efter ægløsning?? Plejer at teste med ægløsnings test om fredagen hvor den plejer at være positiv sent om aftenen 23.30-24.00 men gad ikke teste i fredags da jeg har haft for meget focus på ønske om graviditet, og ikke blevet gravid endnu!!! Så fik ikke testet i fredags!! Kan der være chance for at blive gravid dagen efter mulig ægløsning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

metski83

Jeg har ikke forstand på det.

Men ud fra hvad jeg har set, hørt og læst, burde det være muligt

Anmeld

11. september 2011

Rockertand

babymus77 skriver:

Hej alle jer fantastiske mennesker;-) Jeg har lige et måske dumt spørgsmål:-) men har en snorlige cyklus på 28 dage!! Skulle så ha haft ægløsning i går lørdag!!! Men desværre ikke mulighed for at hygge med manden!!! Kan man blive gravid dagen efter ægløsning?? Plejer at teste med ægløsnings test om fredagen hvor den plejer at være positiv sent om aftenen 23.30-24.00 men gad ikke teste i fredags da jeg har haft for meget focus på ønske om graviditet, og ikke blevet gravid endnu!!! Så fik ikke testet i fredags!! Kan der være chance for at blive gravid dagen efter mulig ægløsning??

Ægløsning indtræder ca. 24-36 timer efter positiv test.

Ægget er befrugtningsdygtigt i ca. 8-10 timer, så det er bedst, hvis svømmerne ligger klar, så er chancen størst.

Anmeld

11. september 2011

babymus77

Næhh heller ikke her:-) prøvet at læse mig frem til det hvor længe efter ægløsning man kan blive gravid!! Nogle steder står der 12 timer andre 24.... Gad vide om ægget ligger lidt inden det begynder sin rejse, så muligheden er der dagen efter at sæd celler når ægget inden;-) må skynde mig hjem fra job hihi;-)))

Anmeld

11. september 2011

babymus77

Tak for jeres svar;-) dvs positiv ægløsningstest sent fredag aften 23.30-24.00 så er der chance i dag for at jeg kan være heldig???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.