Mistet lysten til mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

FogL

Anonym skriver:

Jeg har vist haft det lige siden ægget blev befrugtet... Og jeg var for 3 uger siden hjemme hos mine forældre hele weekenden.... -og jeg kunne bare ikke spise. Min mor blev vildt bekymret og lavede lækre madder til mig.. På det tidspunkt vidste jeg bare ikke jeg var gravid, så jeg kunne jo ikke sige, at det var normalt... :-S Det var heller ikke sjovt nej. Det vil nok stadig være pinligt som du siger, når man er ude, for folk tænker helt sikkert: "tænk dog på barnet!".. Men når det kan forklares, vil jeg synes det er nemmere at begå sig. -også så folk ikke bliver bekymret

-og tak for dit svar!

Jeg havde det også lidt sådan, at selvom jeg så havde mega lyst til det mad der blev serveret, kunne jeg ikke spise det, fordi jeg blev mæt efter 3-4 bidder. Pinligt, synes jeg. For mig kunne det have virket som om at jeg ikke kunne lide det. Æv æv.. Men har endelig fået en del appetit tilbage, og spiser som jeg gjorde for 4½ måned siden, haha.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Gaia

Anonym skriver:

Er det normalt, fordi jeg er gravid, at jeg har mistet lysten til at spise??
Jeg er sulten, men der er overhovedet ikke noget mad der siger mig noget.. Jeg er nødt til at tvinge mad i mig, for at få noget i løbet af dagen. Er det normalt, fordi jeg er gravid, eller er jeg bare inde i en dum periode??

(Jeg er kun 34 dage henne)

Har det bare på samme måde. Mad siger mig pt intet! Slemmest har jeg det med aftensmad... Adr...bare tanken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.