Så blev det desværre vist min tur.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

Koen.

frk-stoltze skriver:

Ja i går løftede jeg på lidt ting på arbejde og læssede to heste op aften hvorefter jeg så fik ondt, da jeg går på toilettet står det bare ud med blod og jeg tænker selvfølgelig "sikke noget lort, nu sker det". Jeg ringer til vagtlægen da jeg kommer hjem, da jeg er bekymret for om det kan være pga de vævsprøver jeg fik taget fredag. De siger jeg skal tage ind til vagtlægen i Randers. Da vi ankommer vil han ikke undersøge mig, da han er ganske sikker på, at jeg er ved at abortere (var 5+4), og er græde færdig, dog er lægen meget medforstående og han siger at da jeg har haft blødnings forstyrrelser før, og har en sart livmoder, synes ham vi skulle snakke med lægen næste gang jeg bliver gravid, for evt. At sygemelding for at skåne mig. Ville ikke så meget, ud over at komme af med det og melde min ankomst

Åh sødeste det gør nog virkelig virkelig ondt på jeres vegne

Kæmpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Chalala85

Åhhh Sikke da en dag du havde. Jeg er virkelig ked af det på jeres vegne. Kæmpe kram skal du have

Anmeld

11. september 2011

Nessie

Det er jeg ked af at læse, men som de andre siger, så ville det ske selvom du havde ligget på sofaen. Men dejligt at vagtlægen var forstående, og du må lige have en god snak med din læge omkring det

Anmeld

11. september 2011

birthee

Det er jeg ked af at høre... knus herfra

Anmeld

11. september 2011

frk-stoltze

tak hvor er i søde piger.

Nej har ikke været igennem det før, men har pletblødt meget i vores forsøg på at blive gravide, vi havde prøve i 10 måneder og var så glad da det lykkedes, men stadig skeptisk, da jeg jo stadig pletblødte ind i mellem.

Jeg har rygrig dårlig ryg og bækken og prøver at tæne det op, men det er super svært når alle muskler er svundet ind

håber snart jeg er færdig med at bløde og kan starte å en frisk.

Anmeld

11. september 2011

Snehund

frk-stoltze skriver:

tak hvor er i søde piger.

Nej har ikke været igennem det før, men har pletblødt meget i vores forsøg på at blive gravide, vi havde prøve i 10 måneder og var så glad da det lykkedes, men stadig skeptisk, da jeg jo stadig pletblødte ind i mellem.

Jeg har rygrig dårlig ryg og bækken og prøver at tæne det op, men det er super svært når alle muskler er svundet ind

håber snart jeg er færdig med at bløde og kan starte å en frisk.

Varme tanker herfra

Anmeld

11. september 2011

Frk-Lotusblomst

Min søde pige. Som vi snakkede om igår, må du op på hesten igen!
Det er sååå uretfærdigt det her. Men jeg ved i nok, en dag, skal få jer en lille bebs.

Jeg "glæder" mig til at høre hvad lægen har at sige..

Jeg ber stadig til himlen om et mirakel!

Anmeld

11. september 2011

frk-stoltze

Ja det er rigtig søde, det har jeg også sagt til mig selv, men ind imellem bryder jeg bare sammen, og vi har lidt svært ved at forstå at vores store drøm blev brudtOg så isæt når man mærker og ser det som skulle blive til vores drøm kommer ud alt alt for tidligt undskyld detaljer.!Tak for støtten piger. Det betyder rigtig meget, at have et sted at kunne komme af med tingene

Anmeld

11. september 2011

Frk-Lotusblomst

frk-stoltze skriver:

Ja det er rigtig søde, det har jeg også sagt til mig selv, men ind imellem bryder jeg bare sammen, og vi har lidt svært ved at forstå at vores store drøm blev brudtOg så isæt når man mærker og ser det som skulle blive til vores drøm kommer ud alt alt for tidligt undskyld detaljer.!Tak for støtten piger. Det betyder rigtig meget, at have et sted at kunne komme af med tingene

Det er der ikke noget at sige til smukke..
Men i skal nok klare det.
I skal nok få opfyldt drømmen, på den ene eller anden måde. I må ikke miste modet.

Anmeld

11. september 2011

ønskebørn74

frk-stoltze skriver:

Ja i går løftede jeg på lidt ting på arbejde og læssede to heste op aften hvorefter jeg så fik ondt, da jeg går på toilettet står det bare ud med blod og jeg tænker selvfølgelig "sikke noget lort, nu sker det". Jeg ringer til vagtlægen da jeg kommer hjem, da jeg er bekymret for om det kan være pga de vævsprøver jeg fik taget fredag. De siger jeg skal tage ind til vagtlægen i Randers. Da vi ankommer vil han ikke undersøge mig, da han er ganske sikker på, at jeg er ved at abortere (var 5+4), og er græde færdig, dog er lægen meget medforstående og han siger at da jeg har haft blødnings forstyrrelser før, og har en sart livmoder, synes ham vi skulle snakke med lægen næste gang jeg bliver gravid, for evt. At sygemelding for at skåne mig. Ville ikke så meget, ud over at komme af med det og melde min ankomst

Ej sødeste, det er jeg ked af at høre!!!!!!

Jeg føler med dig søde!!!!!! Kæmpe krammer!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.