Så blev det desværre vist min tur.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.667 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. september 2011

frk-stoltze

Ja i går løftede jeg på lidt ting på arbejde og læssede to heste op aften hvorefter jeg så fik ondt, da jeg går på toilettet står det bare ud med blod og jeg tænker selvfølgelig "sikke noget lort, nu sker det". Jeg ringer til vagtlægen da jeg kommer hjem, da jeg er bekymret for om det kan være pga de vævsprøver jeg fik taget fredag. De siger jeg skal tage ind til vagtlægen i Randers. Da vi ankommer vil han ikke undersøge mig, da han er ganske sikker på, at jeg er ved at abortere (var 5+4), og er græde færdig, dog er lægen meget medforstående og han siger at da jeg har haft blødnings forstyrrelser før, og har en sart livmoder, synes ham vi skulle snakke med lægen næste gang jeg bliver gravid, for evt. At sygemelding for at skåne mig. Ville ikke så meget, ud over at komme af med det og melde min ankomst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

twinboys

frk-stoltze skriver:

Ja i går løftede jeg på lidt ting på arbejde og læssede to heste op aften hvorefter jeg så fik ondt, da jeg går på toilettet står det bare ud med blod og jeg tænker selvfølgelig "sikke noget lort, nu sker det". Jeg ringer til vagtlægen da jeg kommer hjem, da jeg er bekymret for om det kan være pga de vævsprøver jeg fik taget fredag. De siger jeg skal tage ind til vagtlægen i Randers. Da vi ankommer vil han ikke undersøge mig, da han er ganske sikker på, at jeg er ved at abortere (var 5+4), og er græde færdig, dog er lægen meget medforstående og han siger at da jeg har haft blødnings forstyrrelser før, og har en sart livmoder, synes ham vi skulle snakke med lægen næste gang jeg bliver gravid, for evt. At sygemelding for at skåne mig. Ville ikke så meget, ud over at komme af med det og melde min ankomst

Åååhhhh nej det er jeg rigtig ked af at høre...

Sender dig et varmt knus...

Majbritt

Anmeld

11. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

frk-stoltze skriver:

Sikke noget møg. 

Anmeld

11. september 2011

B&J

det gør mig virkelig ondt, håber af hele mit hjerte at det bliver jeres tur næste gang

Sender en masse krammer her fra

Anmeld

11. september 2011

Lisbeth1985

Åhh,det gør mig ondt!! Krammer

Anmeld

11. september 2011

Vial

Hvor er det synd for dig. Det har dog intet med de tunge løft at gøre. Hver 5. graviditet går til pga "fejl" på embryonet. Det bliver først et foster senere i graviditeten. Så lad være med at slå dig selv i hoved med det. Sådan en lille micro-reje ligger trygt og godt trods travl mor, hvis den udvikler sig rigtigt ellers.

Anmeld

11. september 2011

nielsen80

Gør mig virkelig ondt

Anmeld

11. september 2011

Camillee

åh nej da, det er jeg ked at af læse. 
sikke nogetl... altså. 

Anmeld

11. september 2011

2721

Gør mig ondt

Anmeld

11. september 2011

Kris89

gør mig ondt  

men som andre også skriver, skal du ikke banke dig selv i hovedet pga. løft eller andet... det er højst sandsynligt ikke det der er grunden til aborten, men en misdannelse ved foster.

jeg kan læse du har været det igennem før, hvor må det gøre ondt, men godt de nu er obs på det og holder øje med dig næste gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.