the body shop produkter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

De har en hel stor serie med alt uden parfume og parabener...

Taaak for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Anonym trådstarter

missie20 skriver:

Jeg troede faktisk The Body Shops podukter handlede om de ikke var testet på dyr....
Men selv bruger jeg ikke produkter fra butikken, da prisen generelt er lidt højere end de produkter jeg normalt holder mig til.

de har 45 mærkesager. Bl.a at det ikke blvier testet på dyr.

Og jah, det er lidt dyrere, Men synes de både holder længere og kvaliteten er i top. Can't live without. hehe.

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

MoarViborg skriver:

Yes, den serie brugte jeg også under min første graviditet - super lækker, og netop lavet med henblik på alle de gravide der kom til dem og spurgte efter paraben og parfumefri produkter  Og mener ikke serien er dyrer end deres andre produkter, men bestemt lige så lækker - bare ikke så meget duft!

Taaak for det.

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Ha ha Det er ligesom mig, jeg lugter åbenbart også af gnu

Og her 2 år efter fødslen, bruger jeg stadig kun parfume på tøjet når vi skal nået, så de står nærmest og fordamper på badeværelset

Man kan sagtens finde gode produkter uden alt det skidt i. Jeg har f.eks. en mascara fra Nilens Jord, der er rigtig god

Taaak for det. Jeg har bare nogen rimelig lange irriterende vipper. Så har endelig fundet MASCAREN! Fra the bodyshop. hehe

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Beneoko skriver:

The Body shop har rigtig mange mærkesager, men de som folk oftest husker er at de er imod dyreforsøg og går ind for både community- og fairtrade. Dette er utrolig vigtigt for de personer og landsbyer som the body shop køber deres ingredienser af. Derud over er det ikke alle deres produkter der indeholder parfume, de fleste inderholder IKKE parfume men æteriske olier som er en naturlig olie direkte fra planten, eller en anden ingrediens. Om man vil bruge der under en graviditet er meget individuelt, men jeg ville ikke have et problem med det. Og er frygten at man er bange for parabener, er sådanne ting som pizzaæsker meget værre.

Kender til ALLE deres mærkesager og til det med olierne. Eller mente ihvertfald at kunne nikke genkendende til der ikke er mange af deres prudukter der er parfume i. Ved ihvertfald at SHEA cremen jeg bruger er uden parfume.

MAnge tak for svar. Og selvfølgelig er det individuelt. Og jeg er ikke dyvt fanatisk, slet ikke, men det er rart nom at vide lidt mere om det.

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Som du kan læse herinde, er de fleste af deres produkter no go, men jeg mener, at de muligvis har en énkelt "ren" serie. Kan ikke huske hvilken en af dem, så hæng mig ikke op på det - du kan prøve at gå ind og spørge eller undersøge det selv

Taaak for det.
Jeg vil prøve at undersøge det.

Anmeld

11. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Taaak.
Synes bare, eller er rimelig sikker på, at i bodybutter f.eks. Ihvertfald Shea body botter som jeg brger, der er det olie fra nødden der giver duft og ikke parfume. Og mascaraen er jo også med vegatibilske olier i.

Men må vist heller undersøge den "rene serie" lidt nærmere.

Ja gør det. Der er ifølge indholds-fortegnelsen parabener i deres Shea Body Butter. Så det skal du lige tage stilling til. 

Men ellers har de nemlig den "rene" serie som nogen kalder den. De reklamerer ikke så meget for den, men den findes.  

Men ellers er der jo også mange andre gode mærker, uden alt muligt i, hvis du går op i det. 

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja gør det. Der er ifølge indholds-fortegnelsen parabener i deres Shea Body Butter. Så det skal du lige tage stilling til. 

Men ellers har de nemlig den "rene" serie som nogen kalder den. De reklamerer ikke så meget for den, men den findes.  

Men ellers er der jo også mange andre gode mærker, uden alt muligt i, hvis du går op i det. 

Jeg bruger the body shop udelukkende pga. deres mærkesager og syne kvaliteten er god.
Men er ikke sikker på jeg vil bibeholde mit forbrug pga. parabenerne. Det er jo meget individuelt men der er jo ingen grund til at proppe min krop med det under graviditeten. Slet ikke når der er alternativer.
Dog kommer jeg nok aldrig til helt at droppe dem. Men bruge dem moderat.
Og tak for oplysningen. Jeg kunne jo bare lette måsen og kigge på indholdsfortegnelsen, har bare været bortrejst weekenden over, så har ikke lige haft produkterne med mig..

Men nu ser vi, det skader ike at undersøge andre alternativer ihvertfald.

Anmeld

11. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg bruger the body shop udelukkende pga. deres mærkesager og syne kvaliteten er god.
Men er ikke sikker på jeg vil bibeholde mit forbrug pga. parabenerne. Det er jo meget individuelt men der er jo ingen grund til at proppe min krop med det under graviditeten. Slet ikke når der er alternativer.
Dog kommer jeg nok aldrig til helt at droppe dem. Men bruge dem moderat.
Og tak for oplysningen. Jeg kunne jo bare lette måsen og kigge på indholdsfortegnelsen, har bare været bortrejst weekenden over, så har ikke lige haft produkterne med mig..

Men nu ser vi, det skader ike at undersøge andre alternativer ihvertfald.

Hvis du går ind på deres hjemmeside, kan du under hvert enkelt produkt læse hvad det indeholder. Skal lige siges, at ikke alle parabener er lige slemme. Det kan du slå op på nettet. 

Kan ikke finde den "rene" serie derinde, men ved den findes i butikken. 

Anmeld

11. september 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvis du går ind på deres hjemmeside, kan du under hvert enkelt produkt læse hvad det indeholder. Skal lige siges, at ikke alle parabener er lige slemme. Det kan du slå op på nettet. 

Kan ikke finde den "rene" serie derinde, men ved den findes i butikken. 

Okay. Taaak for det.
Det vil jeg undersøge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.