the body shop produkter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.180 visninger
31 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. september 2011

Anonym trådstarter

Må man bruge dem under graviditeten?

Altså mascara, øjnskygge, bodybutter osv. ?

På forhånd tak.

Lørdagskram herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

På forhånd tak.

Lørdagskram herfra.

Jeg bruger stortset kun the body shop produkter.
- og jeg synes engang at jeg har ladet mig fortælle at der ikke er de samme giftige kemikalier i deres produkter, som i så mange andre produkter. - men ved ikke om det kun er deres creme, eller om det passer.

- men jeg har smurt mig hver dag i deres creme, brugt deres øjenskygger og renset hud i deres renseserie, og lille fisen er dannet korrekt. - desuden mascare,  øjenskygge og creme? herre gud :-) alkohol, rygning, stoffer, giftige dampe osv er 1000 gange mere skadeligt. - men det er jo selvfølgelig op til den enkelte. :-)

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

anetteb skriver:

- og jeg synes engang at jeg har ladet mig fortælle at der ikke er de samme giftige kemikalier i deres produkter, som i så mange andre produkter. - men ved ikke om det kun er deres creme, eller om det passer.

- men jeg har smurt mig hver dag i deres creme, brugt deres øjenskygger og renset hud i deres renseserie, og lille fisen er dannet korrekt. - desuden mascare,  øjenskygge og creme? herre gud :-) alkohol, rygning, stoffer, giftige dampe osv er 1000 gange mere skadeligt. - men det er jo selvfølgelig op til den enkelte. :-)

Jeg bruger selv deres produkter meget flittigt. :-) og ville være ked af at undvære dem.
Er egentlig ikke sådan en over 'fanatisk' person. Ikke at der er noget galt i at være det. Jeg er det bare ikke. Nå men det var mest pga. Risiko ved allergi. Jeg har ikke selv allergi men det har min søster . Så vil jo helst bruge produkter som er mere miljø og ikke kemikalie godkendt. . For undvære helt vil jeg ikke. :-). Men det kunne jim være der var nogen der vidste noget om produkterne som jeg ikke gør. :-)

Anmeld

10. september 2011

ano14316

På forhånd tak.

Lørdagskram herfra.

hmm.. er ked af at sige det, men bodyshop produkter er faktisk rigtig grimme i forhold til deres inholdsfortegnelse...

Og så indeholder de jo meget parfume.. 

Jeg ville sige hold dig til produkter der lover 100% uden parabener og parfume.. 

her en indholdsfortegnelse på en rensemaske fra the body shop med - ikek bare parabener, men en af de to "farlige" parabener

Aqua, Kaolin, Zea mays, Glyceryl Stearate SE, Zea mays, Glycerin, Alcohol Denat., Propylene Glycol, Zea mays, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Panthenol, Methylparaben, Bisabolol, Propylparaben, Citrus grandis, Cananga odorata, Pelargonium odoratissimum, Limonene, Achillea millefolium, Citrus aurantium bergamia, Linalool, Azadirachta indica, Ascorbic Acid, CI 77891, CI 42090, CI 17200.

Anmeld

10. september 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Jeg bruger selv deres produkter meget flittigt. :-) og ville være ked af at undvære dem.
Er egentlig ikke sådan en over 'fanatisk' person. Ikke at der er noget galt i at være det. Jeg er det bare ikke. Nå men det var mest pga. Risiko ved allergi. Jeg har ikke selv allergi men det har min søster . Så vil jo helst bruge produkter som er mere miljø og ikke kemikalie godkendt. . For undvære helt vil jeg ikke. :-). Men det kunne jim være der var nogen der vidste noget om produkterne som jeg ikke gør. :-)

kan 100% godt følge dig. :-)
man skal også hellere spørge en gang for meget, end en gang for lidt.
Men nogen siger jo også at man ikke må bruge parfume, - jeg skal dælme ikke lugte af muggen gnu hele dagen, fordi jeg ikke kan have en håndvask og sæbe med i baglommen, ligemeget hvor jeg går hen, og så må man sikkert heller ikke bruge sæbe, fordi der er jo også parfume i. :-p
ej. sorry hæhæ

Anmeld

10. september 2011

ano14316

anetteb skriver:

The body shops mærkesager:
1. MENNESKEHANDLEDE SKAL IKKE SÆTTES I FÆNGSEL ELLER UDVISES SOM KRIMINELLE

2. ALLE OFRE FOR MENNESKEHANDEL, SOM OPHOLDER SIG I DANMARK, SKAL BESKYTTES

3. FLERE RESSOURCER OG BEDRE UDDANNELSE AF POLITI OG MYNDIGHEDER TIL FORBEDRING AF HJÆLP TIL MENNESKEHANDLEDE

4. SIKRE VIDNEBESKYTTELSE TIL DE MENNESKEHANDLEDE OG DERES FAMILIER 

Det har desværre ikke meget at gøre med hvilke ingredienser de bruger i deres produkter.. 

desværre har de været rigtig dygtige til at promovere sig selv som "grønne" selvom de aldrig siger det og ikke er det

Anmeld

10. september 2011

Anette&Sophia

ano14316 skriver:

The body shops mærkesager:
1. MENNESKEHANDLEDE SKAL IKKE SÆTTES I FÆNGSEL ELLER UDVISES SOM KRIMINELLE

2. ALLE OFRE FOR MENNESKEHANDEL, SOM OPHOLDER SIG I DANMARK, SKAL BESKYTTES

3. FLERE RESSOURCER OG BEDRE UDDANNELSE AF POLITI OG MYNDIGHEDER TIL FORBEDRING AF HJÆLP TIL MENNESKEHANDLEDE

4. SIKRE VIDNEBESKYTTELSE TIL DE MENNESKEHANDLEDE OG DERES FAMILIER 

Det har desværre ikke meget at gøre med hvilke ingredienser de bruger i deres produkter.. 

desværre har de været rigtig dygtige til at promovere sig selv som "grønne" selvom de aldrig siger det og ikke er det

skrev også at jeg kun havde ladet mig fortælle det, og at jeg ikke vidste om det passede  
- så vil ikke hænges op for noget...

Anmeld

10. september 2011

ano14316

anetteb skriver:

kan 100% godt følge dig. :-)
man skal også hellere spørge en gang for meget, end en gang for lidt.
Men nogen siger jo også at man ikke må bruge parfume, - jeg skal dælme ikke lugte af muggen gnu hele dagen, fordi jeg ikke kan have en håndvask og sæbe med i baglommen, ligemeget hvor jeg går hen, og så må man sikkert heller ikke bruge sæbe, fordi der er jo også parfume i. :-p
ej. sorry hæhæ

hehe.. 

Jeg er hende der lugter af gnu, og kun bruger parfumefri sæbe.. 
 - herhjemme, jeg går ikke rundt med sæbe hehe.. og det vildeste jeg svinger mid ud i, er når vi skal til fødselsdag eller lign, så får mit tøj et sprøjt parfume..

jeg kan godt forstå folk der synes det er vildt hysterisk, men jeg har det rigtig godt med det..

Og så var al min make-up i forvejen nilens jord, så der skulle ikke ændres det store der..  

Anmeld

10. september 2011

ano14316

anetteb skriver:

skrev også at jeg kun havde ladet mig fortælle det, og at jeg ikke vidste om det passede  
- så vil ikke hænges op for noget...

nej nej nej.. slet ikke... synes bare du skulle vide det.. derfor jeg citeret dig.. 

Anmeld

10. september 2011

Anette&Sophia

ano14316 skriver:

hehe.. 

Jeg er hende der lugter af gnu, og kun bruger parfumefri sæbe.. 
 - herhjemme, jeg går ikke rundt med sæbe hehe.. og det vildeste jeg svinger mid ud i, er når vi skal til fødselsdag eller lign, så får mit tøj et sprøjt parfume..

jeg kan godt forstå folk der synes det er vildt hysterisk, men jeg har det rigtig godt med det..

Og så var al min make-up i forvejen nilens jord, så der skulle ikke ændres det store der..  

¨jamen det er da også fair nok at du har det sådan - man skal gøre det man har det bedst med!
- jeg bruger eller parfume-parfume hver dag, men bruger deo spray.
desuden tror jeg faktisk også at vores sæbe ude ved håndvasken er aloe vera, og så vidt jeg ved så er det en "hellig" plante - den er ihvert fald god når man brænder sig  hæhæ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.