Kan fostervand sive MEGET langsomt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

N&J

Anonym11 skriver:

Jeg har haft rigtig slemme mens smerter i dag men ikke noget regelmæssigt eller noget. Jeg blev dog noget forundret over pludseligt at få det nu da jeg ikke har mærket noget til mens smerter siden starten af graviditeten.

Her for et par timer siden synes jeg så det føltes som om noget rendte ud af mig, og måtte så skifte trusser da det lignede og føltes som om jeg havde tissede lidt i bukserne

Tog så et trusseindlæg på for en time siden, og kan mærke når jeg står eller sidder ned at der meget langsomt siver noget ud af mig. Det lugter ikke, og er tyndt som vand. Men det har ikke kunne fylde et helt bind overhovedet.

Er det udflåd eller meget meget langsomt sivende fostervand tror i? (det er ikke urin for det lugter slet ikke sådan og er klart som vand)

Det er meget normal i graviditeten, både mig og min søster døjede med det under store dele af vores graviditeter, så længe du ikke kan fylde et bind, så kan du være helt rolig, prøv og surf lidt på nettet, måske du kan finde noget om udflåd under graviditeten. 

Så længe det er klart og ikke lugter, så er det bare udflåd (meget meget sjældent vil det være forstervand og der er en del derinde, så bed din jordmoder om at tjekke lidt efter næste gang og beskriv hvad du har haft, men jeg fik at vide at det var ret normalt og mange havde det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

N&J

Nu kunne jeg læse mig til at du er ret langt henne alligevel, kommer det hele tiden eller sådan lidt engang imellem, for hvis det siver, så siver det jo hele tiden, ikke kun indimellem som udflåd gør.. 

Læs her:

http://www.regionshospitalet-viborg.dk/afdelinger/kvindeafdeling/graviditet,+f%C3%B8dsel+og+barsel/f%C3%B8dsel

http://altomboern.dk/node/334607

https://www.baby.dk/videnom/4p105/graviditet-udflaad.aspx

Og så vil jeg lige sige at jeg også gik med en stor stor baby, men endte alligevel med at gå 10 dage over og fødte en pige med en kampvægt på 4620g

Anmeld

11. september 2011

Anonym11

Det viste sig at jeg er blevet den heldige vinder af en blærebetændelse :sSå det var det der gav ballade.

Anmeld

11. september 2011

Moms

Aha!

Træls men alligevel godt at det bare var det, når du nu ikke er længere henne.

God bedring.

Moms

Anmeld

11. september 2011

Mikkel's mor <3

Anonym11 skriver:

Jeg har haft rigtig slemme mens smerter i dag men ikke noget regelmæssigt eller noget. Jeg blev dog noget forundret over pludseligt at få det nu da jeg ikke har mærket noget til mens smerter siden starten af graviditeten.

Her for et par timer siden synes jeg så det føltes som om noget rendte ud af mig, og måtte så skifte trusser da det lignede og føltes som om jeg havde tissede lidt i bukserne

Tog så et trusseindlæg på for en time siden, og kan mærke når jeg står eller sidder ned at der meget langsomt siver noget ud af mig. Det lugter ikke, og er tyndt som vand. Men det har ikke kunne fylde et helt bind overhovedet.

Er det udflåd eller meget meget langsomt sivende fostervand tror i? (det er ikke urin for det lugter slet ikke sådan og er klart som vand)

Havde det på samme måde under min graviditet, blev ved at slå det hen for jeg døjer meget med udflåd, både før under og efter graviditeten.
til sidste jdm besøg (3 dage før min termin) får jeg at vide at jeg skal på Fg nu !! da hun mener at jeg har lige lidt nok vand tilbage..
Ganske rigtig så var der næsten intet fostervand tilbage så skulle sættes igang på min termin, men føder heldigvis selv dagen efter..

vil råde dig til at få det tjekket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.