Anonym11 skriver:
Jeg har haft rigtig slemme mens smerter i dag men ikke noget regelmæssigt eller noget. Jeg blev dog noget forundret over pludseligt at få det nu da jeg ikke har mærket noget til mens smerter siden starten af graviditeten.
Her for et par timer siden synes jeg så det føltes som om noget rendte ud af mig, og måtte så skifte trusser da det lignede og føltes som om jeg havde tissede lidt i bukserne 
Tog så et trusseindlæg på for en time siden, og kan mærke når jeg står eller sidder ned at der meget langsomt siver noget ud af mig. Det lugter ikke, og er tyndt som vand. Men det har ikke kunne fylde et helt bind overhovedet.
Er det udflåd eller meget meget langsomt sivende fostervand tror i? (det er ikke urin for det lugter slet ikke sådan og er klart som vand)
Det er meget normal i graviditeten, både mig og min søster døjede med det under store dele af vores graviditeter, så længe du ikke kan fylde et bind, så kan du være helt rolig, prøv og surf lidt på nettet, måske du kan finde noget om udflåd under graviditeten.
Så længe det er klart og ikke lugter, så er det bare udflåd (meget meget sjældent vil det være forstervand og der er en del derinde, så bed din jordmoder om at tjekke lidt efter næste gang og beskriv hvad du har haft, men jeg fik at vide at det var ret normalt og mange havde det)
Anmeld