Kan fostervand sive MEGET langsomt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.515 visninger
14 svar
1 synes godt om
10. september 2011

Anonym11

Jeg har haft rigtig slemme mens smerter i dag men ikke noget regelmæssigt eller noget. Jeg blev dog noget forundret over pludseligt at få det nu da jeg ikke har mærket noget til mens smerter siden starten af graviditeten.

Her for et par timer siden synes jeg så det føltes som om noget rendte ud af mig, og måtte så skifte trusser da det lignede og føltes som om jeg havde tissede lidt i bukserne

Tog så et trusseindlæg på for en time siden, og kan mærke når jeg står eller sidder ned at der meget langsomt siver noget ud af mig. Det lugter ikke, og er tyndt som vand. Men det har ikke kunne fylde et helt bind overhovedet.

Er det udflåd eller meget meget langsomt sivende fostervand tror i? (det er ikke urin for det lugter slet ikke sådan og er klart som vand)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

CamillaValby

Jeg er lige med på en lure

Anmeld

10. september 2011

Anonym11

Det siver stadig ligeså stille Men kan stadig ikke fylde et helt bind

Samtidigt er jeg rigtig rigtig øm i maven og har været det mere eller mindre hele dagen. Men mine plukveer er ikke regelmæssige.

Anmeld

10. september 2011

A&F

Anonym11 skriver:

Det siver stadig ligeså stille Men kan stadig ikke fylde et helt bind

Samtidigt er jeg rigtig rigtig øm i maven og har været det mere eller mindre hele dagen. Men mine plukveer er ikke regelmæssige.

For at være på den sikre side, så prøv at ringe til fødegangen og forklar jordemoderen om din tvivl

Anmeld

10. september 2011

Anonym11

Vil bare føle mig så dum hvis bare det udflåd Men tror lige jeg ser tiden an og ringer hvis det fortsætter

Anmeld

11. september 2011

A&F

Tværtimod ven. Der findes ikke dumme spørgsmål når man er gravid og snart skal føde. Tænk hvis det er dit fostervand, der siver?

Anmeld

11. september 2011

Moms

ihh...er så nysgerrig efter at vide hvor langt du er henne...

Er det for tidligt? Eller kunne det være nu?

Moms

Anmeld

11. september 2011

Anonym11

Jeg er i uge 35.Så det er stadig lige lidt for tidligt. Men den lille har allerede en kampvægt på lidt over 3kg.Så har fået at vide det måske sker før tid. Den lille står også fast

Anmeld

11. september 2011

iris-mor

Skriver du lige hvad de siger i tlf??

Anmeld

11. september 2011

Anonym11

Ja, jeg skal nok give en update

Men lige nu prøver jeg at se tiden lidt an om det fortsætter eller om mine plukveer bliver regelmæssige. men lige nu kommer de som vinden blæser(6min, 10min, 4min, 12min osv)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.