Håber håber håber <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Karina1

Håber virkelig virkelig jeg er blevet gravid <3

Jeg vil idag være 3+3 hvis jeg er, har de sidste dage haft en stikken/jag i underlivet/skeden, ondt i lænden, hovedpine og idag da jeg var på toilettet, kom der noget helt klart slim, der virkede meget "sejt" (undskyld detajler) og da jeg var på toilettet en times tid efter var der noget helt lyserødt i det slim.  Jeg arbejder i hjemmeplejen og de sidste 3dage, jeg har været på arbejde, har jeg været SÅ tørstig, at jeg ikke kunne lade vær med at drikke en masse vand..

Var inde på nettet og læse om symptomer osv. Min kæreste er ude og hygge med kammeraterne i aften og ringer og fortæller hvad jeg har læst og begynder at få vand i øjnene og begynder faktisk at tude, da jeg fortæller om det, meget mærkelig følelse

Vi har kæmpet i 15måneder nu, kom nu til os, ønskebaby         - tror i den er der nu, piger?

- tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Lotus86

Det jo desværre ikke til at sige, hvorfor tager du ikke en test? Så får du da svar jeg håber for dig at den er der

Anmeld

10. september 2011

CamillaValby

for at den er der.

Selvom at det kan være svært så opgiv aldrig håbet. Det sker når du mindst forventer det

Anmeld

10. september 2011

metski83

fingre

Anmeld

11. september 2011

Lisbeth1985

Karina1 skriver:

Håber virkelig virkelig jeg er blevet gravid <3

Jeg vil idag være 3+3 hvis jeg er, har de sidste dage haft en stikken/jag i underlivet/skeden, ondt i lænden, hovedpine og idag da jeg var på toilettet, kom der noget helt klart slim, der virkede meget "sejt" (undskyld detajler) og da jeg var på toilettet en times tid efter var der noget helt lyserødt i det slim.  Jeg arbejder i hjemmeplejen og de sidste 3dage, jeg har været på arbejde, har jeg været SÅ tørstig, at jeg ikke kunne lade vær med at drikke en masse vand..

Var inde på nettet og læse om symptomer osv. Min kæreste er ude og hygge med kammeraterne i aften og ringer og fortæller hvad jeg har læst og begynder at få vand i øjnene og begynder faktisk at tude, da jeg fortæller om det, meget mærkelig følelse

Vi har kæmpet i 15måneder nu, kom nu til os, ønskebaby         - tror i den er der nu, piger?

- tak fordi du læste med

Anmeld

11. september 2011

Karina1

JEG BLØDER!!!!

Har bare tudet og tudet og haft det så dårligt

Var inde på abotektet og hente sådan en stav jeg skal stikke mig med og piller, så nu begynder vi for alvor i fertilitetbehandling, det har indtil nu været en dejlig tanke, at tænke på, at vores ønskebaby, snart vil være her, men tankerne idag er bare, at nu kan vi ikke gøre det på naturligvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.