Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sæd virker ?? kan man se på kons om det ikke er iorden eller er der ingen andre muligheder ind en tur hos doktoren... håber i vil hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan kun en tur hos lægen fortælle
Nessie skriver: Det kan kun en tur hos lægen fortælle
okay vi overvejer og købe en fertilitsmonitor men syndes bare det er mange penge...
Det er nemt at tage til lægen, han er ikke pinlig eller noget
kender i noget til den fra clearblue ?? ja han er bare ikke så meget for at gå til læge
Anonym skriver: okay vi overvejer og købe en fertilitsmonitor men syndes bare det er mange penge...
Jeg kender den desværre ikke. Har I prøvet ægløsningstest? Jeg vil anbefale de digitale fra Clearblue.
Hvor længe har I prøvet?
Nessie skriver: Jeg kender den desværre ikke. Har I prøvet ægløsningstest? Jeg vil anbefale de digitale fra Clearblue. Hvor længe har I prøvet?
ja men synes bare hurtig de blev dyre i hver mdr.. vi har prøved i 13 mdr ...
Anonym skriver: ja men synes bare hurtig de blev dyre i hver mdr.. vi har prøved i 13 mdr ...
Afsted til lægen med jer så. Begge skal tjekkes, og det er altså ikke spor pinligt. Hellere det end at bruge årevis på at forsøge, hvis det så viser sig at det ikke kan lade sig gøre naturligt.
I skal bare en tur til lægen. Min mand lavede prøven herhjemme, og så kørte vi den ned på sygehuset hvor de fik den, og testede den. Det er meget simpelt. I kan ligeså godt gøre det nu som senere, nu har i jo prøvet i et stykke tid selv
ja tak for jeres svar .. må give ham snor på haha han skal !!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128