hjælp tak!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

Muhmi

channie-g skriver:

ja det er self. rigtig men det kunne nu bare være dejligt at han lige blev der inde i et par uger mere...

Selvfølgelig ville det det.... Og han skal også nok vente lidt på sig... Siden du sidder foran computeren og kan skrive og sådan, ja så er du i hvert fald ikke i aktiv fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Mor til Frederic og Freya

channie-g skriver:

oki, kunne den lille selv hold varmen og trække vejret da han så blev født.. det er nemlig noget af det jeg er mest bekymret for, om der skulle være noget hvis han bestemmer sig for at komme før tid...

alle nyfødte har ikke udviklet det at holde varmen, så det behøver du ikke som sådan at bekymre dig om...

Det kommer først når de er nogle mdr gamle, at de selv kan regulere det...

Anmeld

10. september 2011

Gaia

Er sikker på han nok skal kunne trække vejret. De vil jo nok give dig noget lungemodnings medicin, hvis du går i fødsel...tænker jeg. men uanset hvad er de jo så dygtige idag, at et barn født i uge 33/34 har rigtige gode chancer. Så er sikker på det hele nok skal gå. Det bedste du kan gør er at hvile dig og ikke stresse. Ja sikkert meget svære end som så, men tror det er det rigtige at gøre. Du ønskes held og lykke. Kram herfra

Anmeld

10. september 2011

Camillakn

channie-g skriver:

oki, kunne den lille selv hold varmen og trække vejret da han så blev født.. det er nemlig noget af det jeg er mest bekymret for, om der skulle være noget hvis han bestemmer sig for at komme før tid...

Årh der må jeg altså melde pas..
Vil heller ik lige komme med et bud for ved ik lige helt hvor meget de er udviklet på det tidspunkt og hvordan og hvorledes. Men mon ik der står en masse på nettet om netop dette.

Men ellers er det jo helt klart noget en jordemor kan give dig svaret på, og lad mig endelig høre hvordan og hvorledes når du har snakket med fødeafdelingen

Anmeld

10. september 2011

FruHolm <3

channie-g skriver:

dejligt den lille blev der inde til h*n skulle, synes bare det er lang tid man bare skal ligge på sofaen og lave ingenting... men lægerne sagde jeg ikke måtte lave noget overhovdet, så ville han forhåbelig blive lige et par uger eller 3.. jo længere jo bedere :-)

ja

Det sagde de også til mig, men da jeg nåede 37+ gjorde jeg hvad jeg vill men det gik fødslen ikk igang af

Anmeld

10. september 2011

karina1980

channie-g skriver:

jeg er idag 32+4 og har i den senerst uge været 3 gange på fødegange da jeg har haft det rigtig skidt.. jeg har haft "mens" smert så det batter og sammentrækning i mave og undeliv.. de mente der inde at jeg have små men reglmæsige veer, hvilket jo er meget for tidligt.. det hele er heldigvis gået lidt i sig selv igen med tiden, og havde det faktisk rigtig godt igår, men men men idag er det så det sammen, "mens" smerter, hovedepine, sammentrækninger i mave og underliv og ikke nok med det tror jeg sq noget af min slimprop er gået.. min veninde var her lige tidligere og hun sagde med det samme hun så mig at min mave også er sunket vild meget... mit spørgsmål er så, er det tegn på det er lige om lidt han vil ud eller hvor lange kan der gå..? og hvad skal der ske når han nu kun er 33 uger..??

håber virkelig der er nogen der kan fortælle/berolige mig lidt....

min første tanke var faktisk om de havde tjekket dig for blærebetændelse eller underlivsbetændelse, da det netop kan give små veer.

men eller kan jeg da fortælle jeg jeg fik veer første gang i uge 29, hvor det blev stoppet, så gik det igang igen i uge 33, hvor jeg fik lungemodne og det blev stoppet og ud kom han i uge 36, helt fin og perfekt, uden start problemer( de kom senere, men af andre årsager)

så prøv at slappe af, det er det bedste du kan gøre for dit barn, lige nu

Anmeld

12. september 2011

channie-g

Gaia skriver:

Er sikker på han nok skal kunne trække vejret. De vil jo nok give dig noget lungemodnings medicin, hvis du går i fødsel...tænker jeg. men uanset hvad er de jo så dygtige idag, at et barn født i uge 33/34 har rigtige gode chancer. Så er sikker på det hele nok skal gå. Det bedste du kan gør er at hvile dig og ikke stresse. Ja sikkert meget svære end som så, men tror det er det rigtige at gøre. Du ønskes held og lykke. Kram herfra

1000 tak for svaret... jeg snakkede med en jm på fødegange dagen efter da jeg virkelig synes det blev voldsomt og hun sagde at jeg ikke var i aktiv fødsel og at jeg kunne tage hjem igen da jeg havde været der en 3 timer.. spurgte til lungemoderner (stavelse) og det giver de åbenbart ikke after uge 30, hvorfor ved jeg ikke... men jeg skal bare ligge på sofaen eller i seng resten a tiden nu så håber ikke jeg går over tid, for så bliver det godt nok en lang ventetid hehe... men igen tak for svaret

Anmeld

12. september 2011

channie-g

karina1980 skriver:

min første tanke var faktisk om de havde tjekket dig for blærebetændelse eller underlivsbetændelse, da det netop kan give små veer.

men eller kan jeg da fortælle jeg jeg fik veer første gang i uge 29, hvor det blev stoppet, så gik det igang igen i uge 33, hvor jeg fik lungemodne og det blev stoppet og ud kom han i uge 36, helt fin og perfekt, uden start problemer( de kom senere, men af andre årsager)

så prøv at slappe af, det er det bedste du kan gøre for dit barn, lige nu

1000 tak for svaret... jeg snakkede med en jm på fødegange dagen efter da jeg virkelig synes det blev voldsomt og hun sagde at jeg ikke var i aktiv fødsel og at jeg kunne tage hjem igen da jeg havde været der en 3 timer..

blev også tjekket for blærebetændelse men der var ingenting og komme efter  ... men jeg skal bare ligge på sofaen eller i seng resten a tiden nu så håber ikke jeg går over tid, for så bliver det godt nok en lang ventetid hehe... men igen tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.