hjælp tak!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. september 2011

channie-g

jeg er idag 32+4 og har i den senerst uge været 3 gange på fødegange da jeg har haft det rigtig skidt.. jeg har haft "mens" smert så det batter og sammentrækning i mave og undeliv.. de mente der inde at jeg have små men reglmæsige veer, hvilket jo er meget for tidligt.. det hele er heldigvis gået lidt i sig selv igen med tiden, og havde det faktisk rigtig godt igår, men men men idag er det så det sammen, "mens" smerter, hovedepine, sammentrækninger i mave og underliv og ikke nok med det tror jeg sq noget af min slimprop er gået.. min veninde var her lige tidligere og hun sagde med det samme hun så mig at min mave også er sunket vild meget... mit spørgsmål er så, er det tegn på det er lige om lidt han vil ud eller hvor lange kan der gå..? og hvad skal der ske når han nu kun er 33 uger..??

håber virkelig der er nogen der kan fortælle/berolige mig lidt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

channie-g

slet ingen ??

Anmeld

10. september 2011

Moms

Opper lige for dig.

Ved ikke noget.

Håber andre kan give dig råd og trøst.

Moms

Anmeld

10. september 2011

Muhmi

Se på den lyse side, så er han jo meget udviklet efterhånden, så hvis du skulle føde nu her, er han meget bedre stillet end hvis det var uge 23 feks.

Prøv at slappe af... Ligge stille og roligt, se noget fjernsyn med en dejlig varm dyne over dig... Lad kæresten varte dig op

Du får lige en  med på vejen

Anmeld

10. september 2011

FruHolm <3

channie-g skriver:

jeg er idag 32+4 og har i den senerst uge været 3 gange på fødegange da jeg har haft det rigtig skidt.. jeg har haft "mens" smert så det batter og sammentrækning i mave og undeliv.. de mente der inde at jeg have små men reglmæsige veer, hvilket jo er meget for tidligt.. det hele er heldigvis gået lidt i sig selv igen med tiden, og havde det faktisk rigtig godt igår, men men men idag er det så det sammen, "mens" smerter, hovedepine, sammentrækninger i mave og underliv og ikke nok med det tror jeg sq noget af min slimprop er gået.. min veninde var her lige tidligere og hun sagde med det samme hun så mig at min mave også er sunket vild meget... mit spørgsmål er så, er det tegn på det er lige om lidt han vil ud eller hvor lange kan der gå..? og hvad skal der ske når han nu kun er 33 uger..??

Hej det lyder meget som min graviditet , mit startede bare fra uge 29, var afsted mange gange med veer osv, og slimproppen gik også tidligt, men fødte først 40+0 på trods af de troede jeg havde født inden for 1 uge da jeg var i uge 35 da livmoderhalsen var væk og jeg var åbnet 2-5 mm .

det skal siges min søn stod med hovedet i bækkenet allerede i uge 29

så du får lige et  her fra en der også har været igennem den rutsjebane tur

Anmeld

10. september 2011

Camillakn

channie-g skriver:

Forstår dine bekymringer, jeg syntes du ska ringe ind på fødegangen og så siger de sikkert kom endelig ind ..

Jeg kender én som fødte i uge 31 og hun har simpelthen den dejligste søn. Allerede fra uge 25 er der næsten Chancen næsten lige så stor for at barnet overlever og er sundt og rask som hvis du fødte til termin.. 
Når man er i uge 34 vil de ik engang prøve at stoppe fødslen.

Men NEJ du ska ik være bekymret, han er fint udviklet.. Men selvfølgelig ska du lige ind forbi fødegangen. 

Herfra 

Anmeld

10. september 2011

channie-g

Moms skriver:

Opper lige for dig.

Ved ikke noget.

Håber andre kan give dig råd og trøst.

Moms

tak skal du have...

Anmeld

10. september 2011

channie-g

Muhmi skriver:

Se på den lyse side, så er han jo meget udviklet efterhånden, så hvis du skulle føde nu her, er han meget bedre stillet end hvis det var uge 23 feks.

Prøv at slappe af... Ligge stille og roligt, se noget fjernsyn med en dejlig varm dyne over dig... Lad kæresten varte dig op

Du får lige en  med på vejen

ja det er self. rigtig men det kunne nu bare være dejligt at han lige blev der inde i et par uger mere...

Anmeld

10. september 2011

channie-g

MinBabyOscar <3 skriver:

Hej det lyder meget som min graviditet , mit startede bare fra uge 29, var afsted mange gange med veer osv, og slimproppen gik også tidligt, men fødte først 40+0 på trods af de troede jeg havde født inden for 1 uge da jeg var i uge 35 da livmoderhalsen var væk og jeg var åbnet 2-5 mm .

det skal siges min søn stod med hovedet i bækkenet allerede i uge 29

så du får lige et  her fra en der også har været igennem den rutsjebane tur

dejligt den lille blev der inde til h*n skulle, synes bare det er lang tid man bare skal ligge på sofaen og lave ingenting... men lægerne sagde jeg ikke måtte lave noget overhovdet, så ville han forhåbelig blive lige et par uger eller 3.. jo længere jo bedere :-)

Anmeld

10. september 2011

channie-g

Camillakn skriver:

Forstår dine bekymringer, jeg syntes du ska ringe ind på fødegangen og så siger de sikkert kom endelig ind ..

Jeg kender én som fødte i uge 31 og hun har simpelthen den dejligste søn. Allerede fra uge 25 er der næsten Chancen næsten lige så stor for at barnet overlever og er sundt og rask som hvis du fødte til termin.. 
Når man er i uge 34 vil de ik engang prøve at stoppe fødslen.

Men NEJ du ska ik være bekymret, han er fint udviklet.. Men selvfølgelig ska du lige ind forbi fødegangen. 

Herfra 

oki, kunne den lille selv hold varmen og trække vejret da han så blev født.. det er nemlig noget af det jeg er mest bekymret for, om der skulle være noget hvis han bestemmer sig for at komme før tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.