Hvilken kjole skal jeg vælge ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

Stjernestoev

1 & 5..
Synes nr. 2 bliver lidt for diskodasko agtig.. sådan lidt teenager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

lycly

Tina&Martin skriver:

Er helt vild med billede 1.
Hvor er den fra???

Fra H&M's hjemmeside Den er nemlig rigtig rigtig fin

Anmeld

10. september 2011

lycly

Dinna88 skriver:

Helt klart nummer 2! De andre er slet ikke min smag. Nummer 2 er lidt pin up, lidt 20'erne-agtig med et moderne tiltag. Det ville være SÅ fint hvis du så laver en knold i den ene side (altså, håret, høhø) så du ser meget klassisk ud

God idé !

Anmeld

10. september 2011

banditten2011

Luna F. skriver:

Sidder og kigger efter kjole til min datters barnedåb, men der er så mange fine kjoler 

Vil gerne have en hvid eller en lys kjole på som både sidder godt men som også er pæn og tækkelig 

Hvilken kjole kan I bedst lide? (De kjoler der ikke har ærmer skal jeg have en sort blazer på til)

Billede 2 den er såååååå flot

Anmeld

10. september 2011

Dinna88

Luna F. skriver:

God idé !

Og ja, jeg er så ret uenig i, at den er teenage-agtig jeg synes helt klart det er den rette - og det er den eneste der ikke er lidt kedelig i det

Anmeld

10. september 2011

Dinna88

Luna F. skriver:

God idé !

Og ja, jeg er så ret uenig i, at den er teenage-agtig jeg synes helt klart det er den rette - og det er den eneste der ikke er lidt kedelig i det

Anmeld

10. september 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nr. 2 og 4 har jeg stemt på. De er godt nok flotte

Anmeld

10. september 2011

Hasselnødden

Den er SÅ smuk, kjolen på billede nr. 4! Og jeg ville syntes det var en skam at tage sort blazer på til de andre kjoler. Så helt sikkert, nr. 4

Anmeld

10. september 2011

B&J

Jeg syntes billede 2 den er super flot

Anmeld

10. september 2011

Emily2012<3

Luna F. skriver:

Sidder og kigger efter kjole til min datters barnedåb, men der er så mange fine kjoler 

Vil gerne have en hvid eller en lys kjole på som både sidder godt men som også er pæn og tækkelig 

Hvilken kjole kan I bedst lide? (De kjoler der ikke har ærmer skal jeg have en sort blazer på til)

Kjole nr 2 er bare utroligt smuk.. Og kunne se fantastisk ud med en sort blazer til og et par sorte stiletter.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.