Super smuk brudekjole! BYD

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. oktober 2011

Sof

Hvis jeg havde pengene, så havde jeg købt den, det er hel sikkert. Nøj den er flot.. Selv manden er solgt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Sara.

Sof skriver:

Hvis jeg havde pengene, så havde jeg købt den, det er hel sikkert. Nøj den er flot.. Selv manden er solgt 

Jamen så mange penge koster den jo ikke byd :-)

Men.. tak :-) Synes også den er rigtig flot og synes også det er en rigtig god pris for køber.. Er træt af at jeg ikke selv kan klemme mig i den.. hehe.....

Anmeld

31. oktober 2011

mariesmavse92

Hvor er den flot!! Jeg skal giftes i næste måned, og har ikke rigtig noget endnu - den kunne virkelig være et godt bud? Men jeg ved jo ikke om jeg kan passe den - jeg er nok mest en 38-40.. Eller tror godt jeg ville kunne klemme mig i en 38.. hmm? sagde du 800 kr ? 

Anmeld

31. oktober 2011

Sara.

Hvor er den flot!! Jeg skal giftes i næste måned, og har ikke rigtig noget endnu - den kunne virkelig være et godt bud? Men jeg ved jo ikke om jeg kan passe den - jeg er nok mest en 38-40.. Eller tror godt jeg ville kunne klemme mig i en 38.. hmm? sagde du 800 kr ? 

Du kan godt få den til 800 :-)

Og ja den er så smuk!!

Men må indrømme at jeg ikke ved om du kan passe den....

Jeg ved at min svigerinde da hun blev gift var 177 cm høj og brugte 70e i bh størrelse....

Anmeld

31. oktober 2011

mariesmavse92

lærkes_mor skriver:

Du kan godt få den til 800 :-)

Og ja den er så smuk!!

Men må indrømme at jeg ikke ved om du kan passe den....

Jeg ved at min svigerinde da hun blev gift var 177 cm høj og brugte 70e i bh størrelse....

177?? Jeg er kun 163.. Så den er nok for lang  jeg bruger 75-80E  Så det er nok ikke muligt alligevel..

Anmeld

31. oktober 2011

Sara.

mariesmavse92 skriver:

177?? Jeg er kun 163.. Så den er nok for lang  jeg bruger 75-80E  Så det er nok ikke muligt alligevel..

Ja mener det ca er det hun er....

Pigen der har den på på billedet er en str 36 og den er for stor til hende omkring bryst og sådan... og hun er 165 cm høj.. altså pigen :-)

Øv det en skam.. Den er ellers virkelig flot og gennemført.

Kram

Anmeld

7. november 2011

Sara.

Der må da være en der liiiiiiiiiiiiige kan bruge denne smukke brudekjole?

Anmeld

15. november 2011

Sara.

29. november 2011

Sara.

Opsedasse :-)

Anmeld

8. december 2011

Sara.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.