Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lærkes_mor skriver:
eeeej, hvor er den flot ! .
Det kan da ikke passe at ingen er intra i den !
Witt skriver: eeeej, hvor er den flot ! . Det kan da ikke passe at ingen er intra i den !
lærkes_mor skriver: Hvor er du sød :-) Synes også bare den er så flot!Men nej, indtil videre har ingen vist interesse...
Hvor er du sød :-) Synes også bare den er så flot!Men nej, indtil videre har ingen vist interesse...
iiih hvor træls, :/
Witt skriver: iiih hvor træls, :/
lærkes_mor skriver: Ja....Men den hænger i skabet, og er ikke i vejen.. så det er jo altid noget :-)
Ja....Men den hænger i skabet, og er ikke i vejen.. så det er jo altid noget :-)
Hehe ja rigtig nok ! ..
Ná jeg bør nu heller ikke kigge på bryllups kjoler , hihi ..
lærkes_mor skriver: KUN 1000 kr Jeg sælger min svigerindes smukke smukke brudekjole for hende (hun er flyttet til England, så den fylder bare hos min svigerfar. Den er str 38 ca, mærket er sincerity bridal og ny pris er 7500. Den kan hentes hos mig syd for Århus (tager den med hjem i aften). Jeg kan mmse billeder, og så får jeg lige taget billeder i løbet af næste uge og ligger ind. Så flot brudekjole med smukke detaljer
KUN 1000 kr
Jeg sælger min svigerindes smukke smukke brudekjole for hende (hun er flyttet til England, så den fylder bare hos min svigerfar.
Den er str 38 ca, mærket er sincerity bridal og ny pris er 7500.
Den kan hentes hos mig syd for Århus (tager den med hjem i aften).
Jeg kan mmse billeder, og så får jeg lige taget billeder i løbet af næste uge og ligger ind.
Så flot brudekjole med smukke detaljer
Opper den lige for dig
Muhmi skriver: Opper den lige for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128