Hvordan gør i det egentlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg laver en tynd kant rundt, så en tyndere indeni og der ovenpå kommer jeg så et til to tynde kanter, det synes jeg er den nemmeste måde at få den høj, uden den bliver "for meget".

Held og lykke med det....

så du nærmest "bygger" den op, altså i 2 lag, hvis man kan sige det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Jamen jeg bor i Lyngby uden for kbh...

Jeg bor selv i kbh, så det ville da være noget så hyggeligt, det må vi altså få gjort

Anmeld

10. september 2011

Kay

Anonym skriver:

Jeg bor selv i kbh, så det ville da være noget så hyggeligt, det må vi altså få gjort

det må vi... kan ik se hvem du er og derfor skrive til dig... men du kan bare skrive en besked til mig

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det må vi... kan ik se hvem du er og derfor skrive til dig... men du kan bare skrive en besked til mig

DEt kan du tro jeg gør, det var faktisk en fejl at skrive anonymt, så slet ikke jeg havde krydset af i den.  JEg skriver til dig snarest... 

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

DEt kan du tro jeg gør, det var faktisk en fejl at skrive anonymt, så slet ikke jeg havde krydset af i den.  JEg skriver til dig snarest... 

Anmeld

10. september 2011

Dot D

Anonym skriver:

så du nærmest "bygger" den op, altså i 2 lag, hvis man kan sige det sådan?

Ja, lige netop

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Ja, lige netop

Det prøver jeg næste gang men lægger du smør cremen, ligeså højt dom de 2-3 cm du lægger moussen?

Anmeld

10. september 2011

Dot D

Anonym skriver:

Det prøver jeg næste gang men lægger du smør cremen, ligeså højt dom de 2-3 cm du lægger moussen?

Ja og nej.... Jeg lægger moussen op til kanten af smørcremes kanten og når det er fordelt, så lægger jeg en tynd kant igen yderst inden jeg lægger den næste kagebund på, så er der nemlig ikke noget af moussen, der render ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.