søger pigetøj i størrelse 86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.473 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Bare mig..

Og gerne "pakker". Det er noget jeg skal bruge nu her inden længe, så der skal ikk være for meget sommertøj i.
Gerne rimelig priser. ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

rimor

Nicolinesmor170510 skriver:

Og gerne "pakker". Det er noget jeg skal bruge nu her inden længe, så der skal ikk være for meget sommertøj i.
Gerne rimelig priser. ;-)

se min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/brugtmengodt

og vi kan sagtens lave en pakke af det du evt. syntes om.

Anmeld

11. september 2011

Bare mig..

rimor skriver:

se min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/brugtmengodt

og vi kan sagtens lave en pakke af det du evt. syntes om.

Jeg har kigget din hjemmeside igennem.. Synes ikke, at der er særlig meget, men jeg får lige kigget igen en dag, hvor det ikke er blevet for sent.. Der kunne sagtens være noget jeg kunne bruge :-)

Flere der ligger inde med noget

Anmeld

11. september 2011

rimor

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg har kigget din hjemmeside igennem.. Synes ikke, at der er særlig meget, men jeg får lige kigget igen en dag, hvor det ikke er blevet for sent.. Der kunne sagtens være noget jeg kunne bruge :-)

Flere der ligger inde med noget

Du har ret...har ikke så meget tilbage i 86...men det der er tilbage sælges billigt...som du også sikkert har set påhjemmesiden.

Du vender blot tilbage

Anmeld

11. september 2011

anit7kr

vi skal flytte, så jeg skal have ryddet op på loftet her en af dagene. Hvis jeg har noget sælger jeg billigt, men er der noget bestemt udover det ikke skal være sommertøj?

Anmeld

11. september 2011

twinboys

Jeg har nogle fede strømpebukser helt nye str. 92...

Jeg købte dem til bazaren i Aarhus og kom desværre hjem med forkert str. til min venindes datter

Det er kvalitetsstrømpebukser...

Synes de er så fede 50kr pr par eller alle 4 par til 100kr + porto eller jeg kan tage dem med til Kolding den 20.10.11

Min veninde

Anmeld

11. september 2011

Bare mig..

anit7kr skriver:

vi skal flytte, så jeg skal have ryddet op på loftet her en af dagene. Hvis jeg har noget sælger jeg billigt, men er der noget bestemt udover det ikke skal være sommertøj?

Jeg vil egentlig også helst have det så jeg kan betale omkring den første, så du har god tid til at finde det i

Altså bukser, bluser og bodyer er det jeg mangler. Så generelt bare tøj i den størrelse

Anmeld

11. september 2011

Bare mig..

twinboys skriver:

Jeg har nogle fede strømpebukser helt nye str. 92...

Jeg købte dem til bazaren i Aarhus og kom desværre hjem med forkert str. til min venindes datter

Det er kvalitetsstrømpebukser...

Synes de er så fede 50kr pr par eller alle 4 par til 100kr + porto eller jeg kan tage dem med til Kolding den 20.10.11

Min veninde

Har du måske et billed af dem? Det er egentlig ikke strømpebukser jeg mangler, for utroligt nok, har jeg en del er er for store til hende nu, så dem kan hun bruge.. Men vil da gerne lige se et billed af dem hvis det kan lade sig gøre

Anmeld

11. september 2011

LotteN

jeg har ikke så meget tilbage længere, men har dette:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.