HVorfor driller testene :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. september 2011

cilla87

Hej igen, igen

Jeg testede for ca 2 uger siden falsk positivt 4 gange. (meget svagt positivt, hvor 3 af dem kom efter 15 min.)

Idag tog jeg endnu en test der viste tydeligt positivt med det samme :-) (en fra billige-teste.dk) hvorefter jeg selvfølgelig blev nødt til at tjekke det med en Clearblue - der til stor glæde viste det samme resultat...MEN... en time efter er den negativ.  Hvad gør jeg?

Er da lidt træt af at blive "snydt" gang på gang af de g-teste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Hej igen, igen

Jeg testede for ca 2 uger siden falsk positivt 4 gange. (meget svagt positivt, hvor 3 af dem kom efter 15 min.)

Idag tog jeg endnu en test der viste tydeligt positivt med det samme :-) (en fra billige-teste.dk) hvorefter jeg selvfølgelig blev nødt til at tjekke det med en Clearblue - der til stor glæde viste det samme resultat...MEN... en time efter er den negativ.  Hvad gør jeg?

Er da lidt træt af at blive "snydt" gang på gang af de g-teste

Det er godt nok trist, er selv en af dem med den erfaring med over 40 falske tests ! Er træt af det, så kan hun anbefale dig Clear Blue DIGITAL - gravid , ikke gravid. Den er den eneste som giver mig KLAR besked, alle andre driller, og har brugt over 1000 kr på 60 tests ca, så hellere købe en dyr clear blue med ordenligt svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.