Lille updatering fra i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Sådan er jeg ikke, undskyld, men er altså glad for, at jeg kan sove så nemt.

Men frygter dog, at jeg vil overhøre tøsen nogle gange, netop fordi jeg sover så tungt.

Gide jeg hvade dit sove hjerte. Tror nu nok du skal høre den lille det ligger i dit moder hjerte.

Her høre manden heller ikke en dyt jeg må sparke til ham for at han hjælper Nicklas om natten nu hvis der er noget for når jeg er lagt kommer jeg ikke sådan lige op med det samme igen, det gør sku for godt og har nok i de 1000gange jeg skal tisse og vendes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Gide jeg hvade dit sove hjerte. Tror nu nok du skal høre den lille det ligger i dit moder hjerte.

Her høre manden heller ikke en dyt jeg må sparke til ham for at han hjælper Nicklas om natten nu hvis der er noget for når jeg er lagt kommer jeg ikke sådan lige op med det samme igen, det gør sku for godt og har nok i de 1000gange jeg skal tisse og vendes

Min kæreste vågner heldigvis nemt, så vågner jeg ikke, så gør han, dog er der den "lille" detalje, at han tager på arbejde kl halv 2 OM NATTEN og kommer hjem mellem 7 og 8, så skal vågne selv... Piv. Håber det kommer naturligt.

Anmeld

10. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Min kæreste vågner heldigvis nemt, så vågner jeg ikke, så gør han, dog er der den "lille" detalje, at han tager på arbejde kl halv 2 OM NATTEN og kommer hjem mellem 7 og 8, så skal vågne selv... Piv. Håber det kommer naturligt.

Er helt sikker på det kommer naturligt. Når du først får hende i dine arme så dejer alt sig kun om hende og du kan vågne om natten bare for at ligge og kigge på hende.

Selv nu hvor Nicklas er to år, kan jeg side og kigge på ham med de meste forelskede øjne og tænke hvad gik mit liv lige ud på før.

Men ved jo samtidig også godt nu hvor han er stor at der er mange andre ting man også bliver nød til at finde plads til så ens verden ikke bare går helt i stå.

Anmeld

10. september 2011

Kofoed.

Er helt sikker på det kommer naturligt. Når du først får hende i dine arme så dejer alt sig kun om hende og du kan vågne om natten bare for at ligge og kigge på hende.

Selv nu hvor Nicklas er to år, kan jeg side og kigge på ham med de meste forelskede øjne og tænke hvad gik mit liv lige ud på før.

Men ved jo samtidig også godt nu hvor han er stor at der er mange andre ting man også bliver nød til at finde plads til så ens verden ikke bare går helt i stå.

Glæder mig til den del

Anmeld

10. september 2011

Sifling

De der skide blærebetændelses smerter dem har jeg også haft længe og det er den lille som synker, men alligevel er det jo godt at bliver tjekke for bbl da det kan være farlig at gå rundt med en.

Lige nu er jeg lige vågnet med den vildeste kvalme og rander lidt frem og tilbage fordi jeg ikke kan finde ud af om jeg skal kaste op + jeg har det mega varmt. håber det er tegn på hun snart kommer

Hvor træls
Jeg får sådan nogle hede ture engang imellem, men heldigvis ingen kvalme (7,9,13)

Anmeld

10. september 2011

SaNiNa

Sifling skriver:

Hvor træls
Jeg får sådan nogle hede ture engang imellem, men heldigvis ingen kvalme (7,9,13)

hedeture får jeg som sådan ikke. kun hvis jeg går op og ned fra kælderen.

min temp ligger lige nu på 38,6, så skal jo være lidt obs på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.