Lille updatering fra i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. september 2011

SaNiNa

Som i nok har læst var vi en tur på ouh igår da jeg hvade voldsomme smerter omkring mit ar fra aks med Nicklas.

Det viste sig heldigvis ikke at være aret det stammer fra, men at det er lillepigen så er sunket så mege tat hun står og banker på med hovede og står helt fast

Fik kørte en ctg derude og der var bare rigtig mange plukveer også mange som jeg ikke rigitg kunne mærke og nogle som bare gjore vildt ondt.

Blev scannet for at være helt sikker på at det ikke var aret som gjore det gør så ondt, og vi fik så et meget tydeligt bevis at vi venter os en lillepige nu er jeg slet ikke i tvivl og der bliver ikke pakke et ekstra sæt blåt tøj som jeg har gået og overvejet.

Lægen sagde at hun var sikker på det var fordi hun var klar til at komme, også fordi alle mine led var så bløde at hun kunne få det til at hoppe og det var bestem ikke normalt, men hun ture ikke sige om hun kom idag eller om 14 dag.

Inat har jeg næsten ikke sovet har ikke kunne finde ro, haft alt for ondt, mine smerter fra veerne sidder nu i hoften/ballen og begynd at gå om i ryggen og lænden. Kan næsten ikke gå uden at jeg gå som gamle dronning ingrid og det niver så pisser hammerede meget i hele mit underliv.

Så i eftermiddag tror jeg, vi skal gå en lille runde i vænget i håb om det får hende til at presse lidt mere på dernede.

Hov og så syntes jeg det følelses som om jeg er våd hele tiden. men er ikke rigtig våd når jeg tager et bind i kun fugtig.

Frygter når veerne begynde for jeg aner jo ikke hvordan de følelse da jeg ingen rigtig gik med Nicklas. (føler mig virkelig som en første gangs fødende)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Kofoed.

Det er godt, det ikke var aret

Men det lyder da som om, at dine veer endelig tager til, det håber jeg meget for jer.

Den vådefornemmelse har jeg også, men der er næsten ingenting i bindet, så FG vil ikke gøre noget, men synes det føles også man har mens og det løber, dog er der ingenting når man tjekker, underligt.

Men glæder mig til en update om, at nu er hun på vej hjem.

Anmeld

10. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Det er godt, det ikke var aret

Men det lyder da som om, at dine veer endelig tager til, det håber jeg meget for jer.

Den vådefornemmelse har jeg også, men der er næsten ingenting i bindet, så FG vil ikke gøre noget, men synes det føles også man har mens og det løber, dog er der ingenting når man tjekker, underligt.

Men glæder mig til en update om, at nu er hun på vej hjem.

Ja de pisse mens smerter skulle man ikke være foruden dem når man er gravid?

Min veer sider stadog omme i møsen og det gør fandme ondt der det pisser mig virkelig af at jeg ikke er sikker på det er de rigtige veer, har ingen overskud, kan ikke rigtig tage mig sammen til noget og vil helst bare ligger på sofaen, hvilker jeg ikke bare kan med en dreng som virkelig kan mærke at mor ikke er frisk og har ondt så alt er mor mor mor nej mor mor hjælp.

Og så har jeg sådan en forfærdelig træng til slik

Anmeld

10. september 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Ja de pisse mens smerter skulle man ikke være foruden dem når man er gravid?

Min veer sider stadog omme i møsen og det gør fandme ondt der det pisser mig virkelig af at jeg ikke er sikker på det er de rigtige veer, har ingen overskud, kan ikke rigtig tage mig sammen til noget og vil helst bare ligger på sofaen, hvilker jeg ikke bare kan med en dreng som virkelig kan mærke at mor ikke er frisk og har ondt så alt er mor mor mor nej mor mor hjælp.

Og så har jeg sådan en forfærdelig træng til slik

Slik er ALTID lækkert, hehe.

Smerterne har jeg ikke mange af, men fornemmelsen af, at der løber noget væske ud af understellet.

Sig til smerterne, at de genre må trække sig frem til navlen, så du kan bliver helt sikker på, at det er veer.

Anmeld

10. september 2011

Sifling

godt at høre alt er godt
Jeg har også ondt, det føles egentligt lidt som hvis man har slem blærebetændelse, men JM sagde igår at det var helt normalt så tæt på Og det der med snydevæske det "lider" jeg også meget af, render hele tiden ud på wc'et for at tjekke, men der er bare ikke rigtigt noget

Anmeld

10. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Slik er ALTID lækkert, hehe.

Smerterne har jeg ikke mange af, men fornemmelsen af, at der løber noget væske ud af understellet.

Sig til smerterne, at de genre må trække sig frem til navlen, så du kan bliver helt sikker på, at det er veer.

Hihi ja slik er altid godt især mod smerter.

Nu har der lige været lidt stilstand med smerterne og jeg har fået sovet lidt. ved jo at jeg bliver nød til at sove når jeg kan for jeg sover bestem ikke meget om natten lå vågen 3 timer i træk i nat og alligevel vågnede jeg 100 gang også

Anmeld

10. september 2011

SaNiNa

Sifling skriver:

godt at høre alt er godt
Jeg har også ondt, det føles egentligt lidt som hvis man har slem blærebetændelse, men JM sagde igår at det var helt normalt så tæt på Og det der med snydevæske det "lider" jeg også meget af, render hele tiden ud på wc'et for at tjekke, men der er bare ikke rigtigt noget

De der skide blærebetændelses smerter dem har jeg også haft længe og det er den lille som synker, men alligevel er det jo godt at bliver tjekke for bbl da det kan være farlig at gå rundt med en.

Lige nu er jeg lige vågnet med den vildeste kvalme og rander lidt frem og tilbage fordi jeg ikke kan finde ud af om jeg skal kaste op + jeg har det mega varmt. håber det er tegn på hun snart kommer

Anmeld

10. september 2011

Kofoed.

Hihi ja slik er altid godt især mod smerter.

Nu har der lige været lidt stilstand med smerterne og jeg har fået sovet lidt. ved jo at jeg bliver nød til at sove når jeg kan for jeg sover bestem ikke meget om natten lå vågen 3 timer i træk i nat og alligevel vågnede jeg 100 gang også

Hihi slik er godt for alt, ligesom man kan bruge gaffatape til alt, hehe.

Kan jeg godt forstå, er heldigvis ikke så plaget af søvnproblemer, sådan har jeg altid været, hehe. Men havde jeg det, så ville jeg også sove hver gang jeg kunne. Kan huske starten af graviditeten, der kunne jeg sove stående, men der sov jeg også omkring 12-13 timer om dagen, så sov hele tiden og alle steder.

Anmeld

10. september 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Hihi slik er godt for alt, ligesom man kan bruge gaffatape til alt, hehe.

Kan jeg godt forstå, er heldigvis ikke så plaget af søvnproblemer, sådan har jeg altid været, hehe. Men havde jeg det, så ville jeg også sove hver gang jeg kunne. Kan huske starten af graviditeten, der kunne jeg sove stående, men der sov jeg også omkring 12-13 timer om dagen, så sov hele tiden og alle steder.

Jeg har aldrig været den som har sovet let, men har altid sagt at når jeg er træt så går jeg altså i seng.

Men jeg høre alt og virkelig alt da jeg begynde at komme sammen med min mand for mange mange år siden, der blev jeg ved med at høre en eller anden pisse bib lys og han slukkede alt der kunne slukkes og jeg hørte den stadig. Det har så siden hen vist sig at være t lyskryds længer oppe af vejen som bibber for fodgænger. Jeg hører også alle taxa´er, ambulancer og politibiler med eller unden udrykninger.

Det mindste og jeger vågen bare det Nicklas giver en lille lyd er jeg vågen det er pænt træls og især nu hvor jeg virkelig har behov for at få sovet.

Anmeld

10. september 2011

Kofoed.

Jeg har aldrig været den som har sovet let, men har altid sagt at når jeg er træt så går jeg altså i seng.

Men jeg høre alt og virkelig alt da jeg begynde at komme sammen med min mand for mange mange år siden, der blev jeg ved med at høre en eller anden pisse bib lys og han slukkede alt der kunne slukkes og jeg hørte den stadig. Det har så siden hen vist sig at være t lyskryds længer oppe af vejen som bibber for fodgænger. Jeg hører også alle taxa´er, ambulancer og politibiler med eller unden udrykninger.

Det mindste og jeger vågen bare det Nicklas giver en lille lyd er jeg vågen det er pænt træls og især nu hvor jeg virkelig har behov for at få sovet.

Sådan er jeg ikke, undskyld, men er altså glad for, at jeg kan sove så nemt.

Men frygter dog, at jeg vil overhøre tøsen nogle gange, netop fordi jeg sover så tungt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.