Som i nok har læst var vi en tur på ouh igår da jeg hvade voldsomme smerter omkring mit ar fra aks med Nicklas.
Det viste sig heldigvis ikke at være aret det stammer fra, men at det er lillepigen så er sunket så mege tat hun står og banker på med hovede og står helt fast 
Fik kørte en ctg derude og der var bare rigtig mange plukveer også mange som jeg ikke rigitg kunne mærke og nogle som bare gjore vildt ondt.
Blev scannet for at være helt sikker på at det ikke var aret som gjore det gør så ondt, og vi fik så et meget tydeligt bevis at vi venter os en lillepige nu er jeg slet ikke i tvivl og der bliver ikke pakke et ekstra sæt blåt tøj som jeg har gået og overvejet.
Lægen sagde at hun var sikker på det var fordi hun var klar til at komme, også fordi alle mine led var så bløde at hun kunne få det til at hoppe og det var bestem ikke normalt, men hun ture ikke sige om hun kom idag eller om 14 dag.
Inat har jeg næsten ikke sovet har ikke kunne finde ro, haft alt for ondt, mine smerter fra veerne sidder nu i hoften/ballen og begynd at gå om i ryggen og lænden. Kan næsten ikke gå uden at jeg gå som gamle dronning ingrid og det niver så pisser hammerede meget i hele mit underliv.
Så i eftermiddag tror jeg, vi skal gå en lille runde i vænget i håb om det får hende til at presse lidt mere på dernede.
Hov og så syntes jeg det følelses som om jeg er våd hele tiden. men er ikke rigtig våd når jeg tager et bind i kun fugtig.
Frygter når veerne begynde for jeg aner jo ikke hvordan de følelse da jeg ingen rigtig gik med Nicklas. (føler mig virkelig som en første gangs fødende)
Anmeld