test er der to streger, en lysere rød og anden alm lyserød.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

bvn

åhhh... takker....  jeg skal også til scanning på søndag kl 11:30. se om der er barnet i... da jeg er nok henne i uge 4 nu.,,,

da det er privat jordemor jeg skal hos på søndag for være sikkert.. for min egne læge vil ikke se mig før 1 mdr.. så det kan jeg ikk vente så derfor tager til jordemor på søndag...

tillykke med du har en barnet i din dejligste mave....

jeg håber på jeg er gravid.... for hos lægevagt igår var der også sammen svar som jeg har taget for en time siden......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

bvn

åhhh... takker....  jeg skal også til scanning på søndag kl 11:30. se om der er barnet i... da jeg er nok henne i uge 4 nu.,,,

da det er privat jordemor jeg skal hos på søndag for være sikkert.. for min egne læge vil ikke se mig før 1 mdr.. så det kan jeg ikk vente så derfor tager til jordemor på søndag...

jeg håber på jeg er gravid.... for hos lægevagt igår var der også sammen svar som jeg har taget for en time siden......

Anmeld

9. september 2011

Isabella_mor

bvn skriver:

tak, men det er jo over 1 time sifden jeg har tage... men skal man ikke tage om morgen urin så er det mere ærlig svar ellers tager jeg fejl?

hvis du har kigget på testen en time efter og den først viser to streger, så er testen ugyldig og den kan du ikke regne med.

Anmeld

9. september 2011

Mor.til.stjernebørn

bvn skriver:

Hvis det er et ønskebarn, så kan det jo ikke blive bedre... Og velkommen til Baby.dk for resten Så i går inde på din profil at du er helt ny herinde.. Du skal nok blive glad for det herinde... Der er mange nyttige tip at hente... Især hvis det er første gang du er gravid

Anmeld

9. september 2011

Mor.til.stjernebørn

isabellamor skriver:

hvis du har kigget på testen en time efter og den først viser to streger, så er testen ugyldig og den kan du ikke regne med.

Hun har skrevet tidl. i tråden at den gav udslag allerede efter 2½ min Så tror den er god nok

Anmeld

9. september 2011

Isabella_mor

NovaNataly skriver:

Hun har skrevet tidl. i tråden at den gav udslag allerede efter 2½ min Så tror den er god nok

ja det er den da  

Anmeld

9. september 2011

bvn

tak... jeg må tro på det.... jeg tænker nu sker det virkeligheder...

Anmeld

9. september 2011

-Sigrid-

De andre har jo fortalt dig at du er gravid, så jeg vil bare ønske dig tillykke!! 

Anmeld

9. september 2011

bvn

mange tak...... jeg er bare så glad og lykkelig.... har lyst græder...

Anmeld

10. september 2011

-Sigrid-

bvn skriver:

mange tak...... jeg er bare så glad og lykkelig.... har lyst græder...

Det med at græde, det høre med, og det bliver kun værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.