test er der to streger, en lysere rød og anden alm lyserød.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. september 2011

bvn

jeg har lieg tage test.. men betyder jeg er gravid? ellers virker aften urin ikke på test????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Isabella_mor

bvn skriver:

jeg har lieg tage test.. men betyder jeg er gravid? ellers virker aften urin ikke på test????

er der to streger. så er den go nok.. den behøver ikke at være lige så tydelig som den anden. bare der er to streger... er der det.. så er du gravid

Tillykke.

Anmeld

9. september 2011

bvn

tak, men det er jo over 1 time sifden jeg har tage... men skal man ikke tage om morgen urin så er det mere ærlig svar ellers tager jeg fejl?

Anmeld

9. september 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

bvn skriver:

tak, men det er jo over 1 time sifden jeg har tage... men skal man ikke tage om morgen urin så er det mere ærlig svar ellers tager jeg fejl?

Kom stregen inden for 5 minutter ca? Det gør ikke noget det er aften urin, bare det er inden for tidsrammen

Anmeld

9. september 2011

bvn

den vise allerede inden for 2 min og 30 sek...

Anmeld

9. september 2011

SussieThyssen

bvn skriver:

Det er altid bedst at bruge morgenurin, for der er Hcg-niveauet højest. Og så skal du huske at overholde testtiden, dvs læse på pakningen inden for hvilket tidsrum testen kan aflæses.
De fleste tests er kun pålidelige inden for ti min.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. september 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

bvn skriver:

den vise allerede inden for 2 min og 30 sek...

Oki jamen så tror jeg da den er der Hvis stregen da er til at se Stort Tillykke her fra

Anmeld

9. september 2011

bvn

mange tak....

men nogen sige det skal være morgen urin..

men skal jeg så tro på er store chance er gravid???

Anmeld

9. september 2011

bvn

der var to streger, en lysere lyserød og anden alm lyserød... så betyder man er gravid?

Anmeld

9. september 2011

Mor.til.stjernebørn

Jeg tog min test om aftenen kl. 23:30 på min testdag... Og den viste meget svagt positivt.. Den var meget udtydlig... Har ikke rigtigt kunne teste med de der man køber i Rema eller Føtex... Men den var positiv... Og jeg render rundt med den sundeste lille livlige pige i maven lige nu Så du kan roligt regne med at den er positiv, hvis du kan se 2 streger Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.