Amandas-mor skriver:
Ja det er umuligt at lave knibeøvelser når man ørler 
Nej jeg fik ingen kommentarer for de er ret cool, men jeg fik det alligevel så træls med det, at næste gang jeg fik veer (altså der hvor jeg rent faktisk fødte) valgte jeg at det kun var Amandas far og min veninde der skulle være der.
Og ja...man elsker dem bare så højt som du skriver...har aldrig prøvet noget vildere i hele mit liv end da Amanda kom ud og direkte op på maven af mig og bare stirrede mig lige ind i øjnene og skreg og skreg...hold op hvor var hun smuk. Jeg elskede hende også inde i maven, men for søren hvor jeg bare elskede hende så vildt da hun kom ud...
Haha ja, ogt alligevel tænker jeg næsten mere "ikke tisse, ikke tisse!" end "ram lokummet, ram lokummet!". Jeg er begyndt at tisse inden jeg kaster op (de gange jeg kan), fordi jeg haaader følelsen 
Hvis man skal være med til en fødsel, så har man også bare af at være cool! :O Og wow, mange personer du havde med, føltes det ikke lidt som en cirkus? 
Glæder mig også bare sådan til at lille'pigen kommer ud, kan slet ikke vente til at se hende. Jeg ved hun har sin fars øre, men resten holder vi hen i spænding
Sidste scanning bliver om en go måned, når jeg er i slutningen af andet trimester
Og glæder mig sådan til at se hende igen, og sikre mig at det stadig er en pige, selvom jeg har et kønsbenet dernede og (endnu vigtigere) heletidne har vidst at det var en dame 
Og så kom jeg til at snakke om min verdens navle igen 

Anmeld