jeg har tisset i bukserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.762 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. september 2011

4kløver

Hvor klamt er det ikke lige..
Her sidst på dagenfår jeg et los af lillebror i maven. Og nu Syndes jeg at jeg ikke laver andet ind at små pisse. jeg er i uge 28 andre der har prøvet det... Ved at det er tis. Og ikke vandet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Ryberg

4kløver skriver:

Her sidst på dagenfår jeg et los af lillebror i maven. Og nu Syndes jeg at jeg ikke laver andet ind at små pisse. jeg er i uge 28 andre der har prøvet det... Ved at det er tis. Og ikke vandet.

så må jeg være meget klam.. for det skete en del for mig sidst i min graviditet...

Når jeg skulle ud nogen steder måtte jeg altid tage bind på, for hvis jeg stod et sted og pludselig skulle tisse meget akut, og der var langt på toilettet, så havde jeg virkelig et problem..

også en af grundene til jeg aldrig tog nogle steder de sidste mange uger...

Anmeld

9. september 2011

4kløver

Har bare ikke oplevet det før ikke så meget som i dag..

Anmeld

9. september 2011

Ryberg

4kløver skriver:

Har bare ikke oplevet det før ikke så meget som i dag..

jeg har oplevet komplette blære tømninger.. den ene gang skete hvor jeg var ved at låse bilen op, selvom jeg satte mig ned og forsøgte at holde mig, så kom det bare... ikke så fedt at køre hjem med røven bar

Anmeld

9. september 2011

4kløver

KittyGirl skriver:

jeg har oplevet komplette blære tømninger.. den ene gang skete hvor jeg var ved at låse bilen op, selvom jeg satte mig ned og forsøgte at holde mig, så kom det bare... ikke så fedt at køre hjem med røven bar

Griner.. må til at ha tøj med til mig selv også..
Men fik da et chok..

Anmeld

9. september 2011

Ryberg

4kløver skriver:

Griner.. må til at ha tøj med til mig selv også..
Men fik da et chok..

det kan jeg godt forstå du fik jeg synes nu det er mere pinligt ... for pokker da også hvor jeg hadede det.. eller rettere hader det... det kan stadig ske her efter 1 år efter han er kommet ud

Anmeld

9. september 2011

MortilCilas

Jeg gik med bind til sidst i min graviditet, fordi følte jeg tissed i bukserne, når han sparked

Anmeld

9. september 2011

raca

knibe øvelser...

med ved nys hos og hop.. bør det bare ikke ske 1 år efter fødslen

Anmeld

9. september 2011

-Sigrid-

4kløver skriver:

Jeg gør det når jeg kaster op og sidder i skov-skider-stilling :I 

Ikke meget, kun et par dråber, men nok til at kæresten ikke må være i nærheden når jeg kaster op, selvom det ikke genere ham 

Anmeld

9. september 2011

4kløver

KittyGirl skriver:

det kan jeg godt forstå du fik jeg synes nu det er mere pinligt ... for pokker da også hvor jeg hadede det.. eller rettere hader det... det kan stadig ske her efter 1 år efter han er kommet ud

Har kun prøvet at der kom lidt ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.