Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gaia skriver: Der er da et stykke vej fra Randers til Næstved men kan da så godt forstå du vælger det sygehus når din mor arbejder der det i sig selv giver jo tryghed . Hvordan gør I så når tiden nærmer sig? Går ik ud fra du tagere fra Randers til Næstved imens veerne køre afsted.
Der er da et stykke vej fra Randers til Næstved men kan da så godt forstå du vælger det sygehus når din mor arbejder der det i sig selv giver jo tryghed . Hvordan gør I så når tiden nærmer sig? Går ik ud fra du tagere fra Randers til Næstved imens veerne køre afsted.
Ja, min mor arbejder som sygeplejerske på Næstved sygehus, og som alle andre kvinder vil jeg jo super gerne have min kære mor med til fødslen . Regner med at tage derned på ferie 1-2 uger før termin- hvis muligt ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sof skriver: Håber nu han enten kigger ud lidt før, eller venter til efter juledagene Men mon ikke han vælger d. 24
Håber nu han enten kigger ud lidt før, eller venter til efter juledagene Men mon ikke han vælger d. 24
Tror også min lillepige kommer juleaften lige en uge over tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128